ارتقاء کارآیی پلیس از اهداف قرارگاه جهادی تربیت و آموزش

 

فرمانده انتظامی استان ارتقاء کارآیی کارکنان پلیس در خصوص پیشگیری از آسیب­های اجتماعی را از مهم ترین اهداف قرارگاه جهادی برشمرد.

 

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “ایرج کاکاوند” در جلسه قرارگاه جهادی که با حضور معاونان و روسای پلیس استان برگزار شد، گفت: قرارگاه جهادی تربیت و آموزش، قرارگاهی است که تعطیل بردار نیست و می بایست آموزش مستمر به کارکنان در واحدها ادامه یابد تا همکاران به مهارت لازم دست یابند.

وی تصریح کرد: کلیه مدیران و فرماندهان نیز باید آموزش های عمومی مانند حقوق شهروندی را به صورت روزانه و به طور مستمر در دستور کار داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر نظارت مستقیم و مستمر فرماندهان بر آموزش کارکنان پلیس، خاطرنشان کرد: در بحث قرارگاه جهادی همه قسمت ها با تمام توان تلاش کردند تا به اهداف ناجا که همان ارتقاء کارآیی پلیس در خصوص پیشگیری از آسیب­های اجتماعی است نزدیک تر شویم.

سردار کاکاوند یکی دیگر از اهداف این قرارگاه را بالا بردن میزان دانش انتظامی کارکنان برشمرد و گفت: این موضوع، موفقیت بیشتر کارکنان پلیس در ماموریت­ها و افزایش رضایت­مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان یزد برخورد با مجرمان و بزهکاران در سطح جامعه را از مطالبات مردم برشمرد و گفت: آموزش تئوری و عملی نیروهای پلیس، ما را در رسیدن به اهداف اصلی ناجا که رضایت مندی شهروندان است یاری خواهد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *