ربیعی: اشتباهات بدی داشتیم/ تحت تاثیر مصدومیت انصاری بودیم

ربیعی: اشتباهات بدی داشتیم/ تحت تاثیر مصدومیت انصاری بودیم

مربی مس رفسنجان گفت: اشتباهات بدی در بازی مقابل سپاهان داشتیم و تحت تاثیر مصدومیت انصاری بودیم.

به گزارش سادس، محمد ربیعی سه‌شنبه شب پس شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بازی اول بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. بازی برای من دو بخش داشت. قبل و بعد از مصدومیت انصاری روند تیم تغییر کرد. پارسال هم با مصدومیت یکی از بازیکنانم همین اتفاق رخ داد. تا دقیقه ۴۲ و قبل از مصدومیت انصاری شرایط یکسان بود اما متاسفانه گل بدی خوردیم. در نیمه دوم اشتباهات بدی داشتیم اما در سی دقیقه دوم پر ریسک بازی کردیم و می‌دانستیم که موقعیت به دست می‌آوریم یا این که ضد حمله می‌کنیم. وقتی که انصاری را از دست دادیم و وقتی بازیکنانی مثل کعبی را نداشتیم، به مشکل خوردیم.

او ادامه داد: سپاهان در این بازی بهتر بود و ما هم از امروز باید بیش‌تر کار کنیم. هفته اول است اما انتظارم این است که اگر نظم را رعایت کنیم نتایج بهتری می‌گیریم.

سرمربی مس درباره مصدومیت انصاری گفت: هنوز مشخص نشده اما متاسفانه فکر می‌کنم رباط پاره کرده است. بسیار بازیکن خوبی است اما تحت تاثیر مصدومیت او در این بازی بودیم. متاسفانه سال گذشته هم این اتفاق برای محمود قائدرحمتی  افتاد.

او درباره عملکرد دروازه‌بان عمانی مس گفت: زمان می‌برد تا خارجی‌ها هماهنگ شوند و دو گلی هم که خورد مقصر نبود. من از او راضی هستم و شرایطش را می‌بینم. از وقتی که او را جذب کردیم نقدهایی هم وجود داشت اما باتوجه به ظرفیت مالی‌مان او را آوریم و امیدوارم در طول فصل به ما کمک کند.

ربیعی در پایان اضافه کرد: سال گذشته هفته اول هم به استقلال باختیم اما رفته رفته بهتر شدیم و در این فصل هم امیدواریم همین اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *