محور وحدت قرآن است

سادس/سیستان و بلوچستان امام جمعه مسجد مکی اهل‌سنت زاهدان گفت: محور وحدت قرآن است چراکه پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند چگونه می‌توانید کفر کنید وقتی قرآن در میان شما هست.

به گزارش سادس- مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در همایش وحدت افزود: انسجام و اتحاد مایه پیروزی و پراکندگی مایه شکست است هر جا تفرقه به وجود آمده شکست در پی داشته و بزرگترین ملت‌ها را نابود کرده است لذا این امر خیلی اهمیت دارد که وحدت داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بیان کرد: وحدت هزینه می‌خواهد و ما باید این هزینه را پرداخت کنیم و مدافع حقوق مسلمانان باشیم و این یکی از محورهای مهم است که در راستای وحدت مطرح می‌شود.

اسماعیل‌زهی افزود: به یکدیگر احترام بگذاریم و به همنوع خود محبت و در مقابل آحاد مسلمانان احسان پیشه کنیم که این از پایه‌های وحدت است.

وی گفت: بزرگترین محور وحدت سیره حضرت رسول (ص) و قرآن است که بهترین راهنمای ما در این زمان به شمار می‌روند.

امام جمعه مسجد مکی اظهار کرد: برترین تعلیم از آن قرآن کریم بوده لذا اشتباهاتی که در بقیه ادیان به وجود آمده ناشی از تحریف کتب مقدس است اما این کتاب محفوظ از تغییر بوده و خواهد بود.

مولوی اسماعیل‌زهی ادامه داد: عامل دیگر رستگارری که پیامبر گرامی اسلام به آن تاکید کرده چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه است و می‌فرمایند تا زمانی که وحدت حاصل نکرده‌اید با مشکل مواجه خواهید شد و زمانی می‌توانید در مقابل دشمنانتان پیروز شوید که وحدت داشته باشید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *