ابراهیم‌زاده: دیدگاه مربی تیم ملی جواب داد/ در گذشته روی تک موقعیت‌ها به گل می‌رسیدیم

ابراهیم‌زاده: دیدگاه مربی تیم ملی جواب داد/ در گذشته روی تک موقعیت‌ها به گل می‌رسیدیم

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید تغییرات در زمین دیدگاه مربی است که جواب داد و بازی واگذار شده را برگرداندیم و به تساوی رسیدیم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با سادس، درباره تساوی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ابتدا به تیم‌مان خدا قوت می‌گویم که نتیجه‌ای که واگذار کرده بودند را توانستند برگردانند. در مجموع دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول خیلی از کارهایمان اشتباه بود و پاس‌های اشتباه زیاد بود. فاصله بین خطوط ما خیلی زیاد بود و این چیزی بود که می‌شد در تیم ملی دید و ممکن است یکی از دلایلش این باشد که نگران سرعت بازیکنان کره بودیم و به همین دلیل مدافعان‌مان عقب بودند.

او ادامه داد: به همین دلیل نیمه دوم ضربه‌اش را خوردیم و روی یک ضد حمله توانستند در عمق خط دفاع ما صاحب توپ شوند و بازیکن‌شان هم به گل برسد. بعد از دریافت کل حرکت ما خیلی بهتر و روان تر شد و تلاش کردیم گل زنی کنیم. گل ما نشان از بازیکنان حرفه‌ای ما دارد چون سردار آزمون تا آخرین لحظه توپ را تعقیب کرد و برای جهانبخش موقعیت ایجاد کرد که جهانبخش هم توانست توپ را تبدیل به گل کند.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که خوب است که سعی می‌کنیم گل نخوریم و مراقبت می‌کنیم، عنوان کرد: اما نباید فراموش کنیم که حتما باید فشار را روی خط دروازه حریف بیشتر کنیم تا بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. تکل روی بعضی از بازیکنان‌مان به ضررمان بود و اعتقادم این است که صادق محرمی در سمت راست خوب کار می‌کند اما در یک سوم دفاعی هر موقع صاحب توپ شد و به سمت داخل حرکت کرد، توپ را از دست داد یا انتخاب‌های بدی کرد که دو سه تا از آن‌ها خطرناک بود.

او اضافه کرد: این ماحصل یک بازی پر تلاش برای ما بود و بچه‌های ما خیلی خوب کار و تلاش کردند. امیدوارم در آینده موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم. ما بعد از گل تساوی بیشتر به فکر حفظ بازی بودیم و ناخودآگاه عقب کشیده بودیم و در بخش دفاعی کار می‌کردیم. به همین دلیل میلاد سرلک را به بازی آوردیم و تعویض دقایق آخر مهدی قائدی برای گرفتن وقت بود. من فکر می‌کردم سامان قدوس به بازی بیاید و جهانبخش یا قلی زاده تعویض شوند اما نورافکن به بازی آمد و وحید امیری یک خط جلو آمد. به هر حال این دیدگاه مربی است که جواب داد و بازی واگذار شده را برگرداندیم و به تساوی رسیدیم.

ابراهیم زاده در رابطه با انتقادات نسبت به اسکوچیچ و قیاس با کارلوس کی‌روش گفت: اصلا راجع به گذشته نباید صحبت کنیم و راجع به امروز باید صحبت کنیم. درست است در گذشته ما این تیم را شکست می‌دادیم اما آن کره هم ممکن بود این تیم نباشد. من کی‌روش را نفی نمی‌کنم و به هر حال برای ما زحمت کشید اما بازی‌های ما در گذشته با کره بیشتر دفاعی بود و روی ضد حمله و تک موقعیت‌ها به گل می‌رسیدیم.

او ادامه داد: تیم ما نسبت به دوره‌های قبل تغییرات زیادی داشته و امیدواریم روز به روز بهتر شود. در ترکیب فیکس ما تنها وحید امیری در ترکیب لژیونر نبود و این حاکی از آن است که در این زمان تیم شایسته و خوبی داریم و جوری با آن‌ها برخورد شود که تیم به موفقیت برسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *