نام "استقلال ملاثانی" در لیگ یک تغییر نمی‌کند / شروع رسمی تمرینات از ۶ مهر

نام "استقلال ملاثانی" در لیگ یک تغییر نمی‌کند / شروع رسمی تمرینات از ۶ مهر

سادس/خوزستان مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی از ادامه فعالیت این تیم در لیگ برتر با نام “استقلال ملاثانی” خبر داد و گفت: با عزیز فریسات برای هدایت تیم توافق شده است و احتمالا امشب قرارداد او منعقد می‌شود.

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: تصمیم‌ گرفتیم که باتوجه به خواسته هواداران تیم‌مان و به احترام مردم شریف ملاثانی، نام استقلال ملاثانی حفظ شود و با همین نام به فعالیت در لیگ یک کشور ادامه دهیم.

وی بیان کرد: همچنین با عزیز فریسات برای هدایت تیم توافق نهایی صورت گرفته است و منتظر حضور او برای شرکت در جلسه و عقد قرارداد هستیم. احتمالا در جلسه امشب، این قرارداد امضا می‌شود.

مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که جریان تیم فعلی که با هدایت ابراهیم اشکش در حال تمرین و برگزاری بازی‌های دوستانه است، چه می‌شود؟ گفت: من اصلا قصد ورود به این موضوع را ندارم زیرا یکسری اتفاقات خیلی‌ها را دلخور کرد. این دوستان برای ما قابل احترام هستند و می‌توانند به مجموعه ما با تایید کادرفنی جدید به ما کمک کنند. به هر حال می‌توانم بگویم، سرمربی استقلال ملاثانی امشب مشخص می‌شود و تمرینات تیم نیز از روز سه شنبه این هفته آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما در خدمت هر کسی که بتواند به مسیر حرکتی استقلال ملاثانی کمک کند، هستیم. تمام هدف ما این است که از یک مجموعه کاملا بومی استفاده کنیم و بتوانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم و نماینده قدرتمندی برای خوزستان در لیگ یک باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *