بازگشت تیم ملی هندبال زنان بدون کادر فنی/ تست "بیداد" هنوز مثبت است

بازگشت تیم ملی هندبال زنان بدون کادر فنی/ تست "بیداد" هنوز مثبت است

تیم ملی هندبال زنان ایران بعد از کسب مقام چهارمی آسیا و سهمیه جهانی امروز بدون کادر فنی و یک بازیکن به ایران بازگشت.

به گزرش سادس، تیم ملی هندبال زنان ایران بعد از کسب مقام چهارمی آسیا و کسب سهمیه جهانی اسپانیا صبح امروز(یک‌شنبه) وارد فرودگاه امام شد اما کادر فنی تیم ملی و یکی از بازیکنان که در حین مسابقات تست کرونای‌شان مثبت شده بود هنوز در اردن هستند.

عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هنوز به دلیل شدت بیماری در بیمارستان بستری است اما صونا بیداد بازیکن تیم ملی اکنون از بیمارستان مرخص شده اما به دلیل مثبت بودن تست کرونایش اجازه خروج از کشور اردن را ندارد.

خدیجه قانع، مربی تیم ملی و نشمین شافعیان مشاور فنی تیم که تست کرونای آنان در حین مسابقات مثبت بود اکنون منفی شده اما این دو نفر نیز به پرواز امروز نرسیدند و باید با پروازی دیگر به ایران بیایند.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزار شد که ایران در پایان این مسابقات در رده چهارم آسیا ایستاد و سهمیه جهانی را کسب کرد. این نتیجه برای اولین‌بار در تاریخ هندبال زنان ایران کسب شده است. البته تیم ملی هندبال زنان در چهار بازی آخر خود کادر فنی را به دلیل مثبت شدن تست PCR و ابتلا به کرونا روی نیمکت نداشتند و با هدایت فیزیوتراپ و سرپرست بازی‌ها را دنبال کردند.

افسانه دهقان، نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با سادس، درباره بازگشت تیم ملی هندبال زنان به ایران گفت: اکنون مراسم بدرقه تیم ملی زنان به پایان رسید. البته هنوز کادر فنی به ایران نیامده است. تست خانم شافعیان و خانم قانع اعلام شده است که منفی است اما به این پرواز نرسیدند و ان‌شاءالله فردا به ایران می‌آیند. آقای رزمگر نیز شرایط خوبی ندارد و در بیمارستان بستری است. صونا بیداد هم هر چند که دیروز از بیمارستان مرخص شد اما تستش مثبت است. شرایط  بیداد اکنون خوب است و تنها تستش مثبت است. چون محیط بیمارستان آلوده است با تشخیص پزشک مرخص شد و به هتل رفت. آن‌ها در بیمارستان خصوصی بستری هستند البته اول در بیمارستان دولتی بودند که با همکاری سفارت‌ کشورمان در اردن آن‌ها را به بیمارستان خصوصی انتقال دادیم. سفارت پیگیر کادر فنی است. باید حتما تست آن‌ها منفی شود تا بتوانند بازگردند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *