عبادی: به دنبال ارتقاء جایگاه کامپوند ایران در آسیا هستیم

عبادی: به دنبال ارتقاء جایگاه کامپوند ایران در آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی تیروکمان کامپوند گفت: پس از برگزاری ۳ مرحله اردوی آمادگی و رکوردگیری درون اردویی، ۶ کماندار برتر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم بنگلادش می شوند.

اسماعیل عبادی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ۱۶ نفر کماندار در دو بخش زنان و مردان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد پس از برگزاری رکوردگیری درون اردویی، ۱۰ کماندار در دو بخش زنان و مردان به دومین اردوی آمادگی که از فردا یکشنبه در سایت تیروکمان برگزار می شود، دعوت شدند.

وی همچنین گفت: تا زمان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش ۲ مرحله دیگر اردو پیش بینی شده است که در پایان این دو مرحله و پس از برگزاری چند رکوردگیری درون اردویی ۶ کماندار برتر اعزامی به قهرمانی آسیا معرفی خواهند شد.

عبادی همچنین درباره علت دعوت نشدن رمضان بیابانی پس از کسب مدال نقره بازیهای پارالمپیک توکیو، افزود: چون در انتخابی تیم ملی حضور نداشت، اسم وی برای حضور در دومین اردوی تیم ملی فراموش شده و بزودی به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد. امیدوارم با عملکرد خوبش در اردوها بتواند در ترکیب نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا بنگلادش قرار بگیرد.

عبادی خاطرنشان کرد: از اواخر سال ۹۸ که هدایت تیم کامپوند را بر عهده گرفتم به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اردوها، امکان شرکت در مسابقات برون مرزی را نداشتیم و این مساله سبب افت رکورد کمانداران و جایگاه ما در آسیا شده است، البته برای ارتقاء جایگاه، پس از جام جهانی فرانسه تلاش کردیم با برگزاری انتخابی تیم ملی نفرات جدیدی را برحسب ثبت بالاترین رکورد به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی کامپوند اضافه کرد: ملاک گزینش کمانداران، انتخابی تیم ملی است و هیچ کمانداری بدون انتخابی امکان حضور در تیم ملی را نخواهد داشت، البته در اولین انتخابی چند نفر از کمانداران کامپوند نتوانستند در رکوردگیری شرکت کنند که تلاش بر این است تا با برگزاری مسابقات انتخابی دیگر شرایط حضور این چند نفر را در تیم ملی فراهم کنیم.

عبادی گفت: هدف گذاری اصلی ما بازیهای آسیایی چین است، امیدواریم با کسب بهترین نتیجه در بنگلادش تیم کامپوند را برای بازیهای آسیایی آماده کنیم.
وی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در بنگلادش هستید، افزود: سعی داریم با اعزام بهترین نفرات به قهرمانی آسیا حضور پررنگی داشته باشیم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
 
عبادی در پایان وضعیت کمانداران در بخش مردان را بهتر از زنان ارزیابی کرد و گفت: با رکوردگیری درون اردویی که داشتیم وضعیت مردان از نظر رکوردگیری بهتر از زنان بود، البته زنان نیز در بخش انفرادی رکوردهای خوبی را ثبت کردند، امیدوارم در ادامه اردوها شرایط هر دو بخش راضی کننده باشد و بهترین نتیجه را در قهرمانی آسیا کسب کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *