تعریف و تجمید از بانک ملت بدون اشاره به تکلیف ۳ هزارمیلیاردی و توقف نماد تعریف و تجمید از بانک ملت بدون اشاره به تکلیف ۳ هزارمیلیاردی و توقف نماد

در رونمایی از خدمت شاپ کارت بانک ملت، از این بانک که تکلیف ۳ هزار میلیارد تومانی دارد، تعریف و تجمید شد اما در مورد آینده این بانک بورسی سخنی گفته نشده است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری اخبار بانک، در جریان رونمایی از محصول و خدمت جدید بانک ملت با عنوان شاپ کارت از این بانک بورسی تعریف تجمید شد اما در مورد تکلیف ۳.۰۸۰ هزار میلیارد تومانی و زیان سهامداران و توقف نماد این بانک و دو بانک بزرگ دیگر صبحتی به میان نیامد.

گفتنی است در مجمع بانک ملت نیز هیچ سودی به سهامداران تعلق نگرفت.

 

بر اساس این گزارش، شاپ کارت ملت، کارتی اعتباری است که در ملت شاپ ( شبکه اعتباری پرداخت ملت) قابل استفاده است و بازار هدف آن مشتریان حقیقی متقاضی خرید کالا یا خدمات به صورت اقساطی خواهند بود.

شاپ کارت، کارتی تجدیدپذیر با امکان بازپرداخت یکجا و تقسیطی است که با عقد مرابحه به مشتریان ارائه خواهد شد. نرخ سود این کارت ١۶ تا ١٧ درصد به اضافه یک درصد آبونمان و مهلت استفاده از آن ۶٠ روز کاری خواهد بود.

مهلت بازپرداخت شاپ کارت، ٣٠ روز بدون دریافت سود در هر حالت( تسویه به طور یکجا یا اقساطی) و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ٣۶ ماه متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین شده است

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *