شکست یک نیمه‌ای تراکتور به النصر

شکست یک نیمه‌ای تراکتور به النصر

تراکتور در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به النصر باخت.

به گزارش سادس، تراکتور ایران امشب (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت. نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

این دیدار در نیمه نخست با این که توپ و میدان بیش‌تر در اختیار النصر بود اما با بازی متعادل دو تیم پیگیری شد. در ۴۵ دقیقه نخست به جز صحنه گل النصر در دقیقه ۱۱، دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند که خطر چندانی روی دروازه‌ها به وجود نیاورد. نکته قابل توجه این نیمه خطاهای پرتعداد تراکتور و النصر بود.

گل النصر روی حرکت دو مهاجم مطرح این تیم به ثمر رسید. در صحنه گل، توپ پس از توپ‌گیری النصری‌ها در میانه میدان به تالیسکا رسید و این بازیکن به پاس درعمق، ابوبکر را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم کامرونی با ضربه‌ای چیپ، دروازه تراکتور را باز کرد. النصر در دقیقه ۴۰ یک موقعیت گل‌زنی دیگر هم ایجاد کرد که با خوش‌شانسی تراکتوری‌ها این توپ به گل تبدیل نشد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان‌جهان، ابوالفضل رزاق‌پور، علی فتحی، سعید واسعی، امین اسدی، محمد مسلمی‌پور، سعید ایران‌خواه و بهزاد سلامی.

ترکیب النصر: ولید علی، سلطان الغنام، محمد الفتیل، عبدالله العمری، جلال‌الدین ماشاریپوف، الخیبری، النخلی، علی الحسن، ابوبکر، عبدالله فتاح اسیری و تالیسکا.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *