ترابی: هدیه خوبی به هواداران میلیونی پرسپولیس دادیم

ترابی: هدیه خوبی به هواداران میلیونی پرسپولیس دادیم

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان می‌گوید با این پیروزی سخت، هدیه خوبی به هواداران میلیونی تیم‌شان داده‌اند.

به گزارش سادس، مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس که زننده تنها گل تیمش مقابل استقلال تاجیکستان بود و از سوی AFC به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد گفت: خدا را شکر که برنده این دیدار دشوار شدیم. از اول هم می‌دانستیم بازی سختی داریم و چمن ورزشگاه کار ما را سخت‌تر هم کرد چون کم‌تر در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم.

این هافبک درباره صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر می کنیم برنده شدیم و هدیه خوبی به هواداران میلیونی تیم‌مان دادیم و امیدوارم در ادامه مسابقات به مراحل بالاتر برسیم.

هم‌چنین مهدی ترابی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم در این بازی سخت، سربلند از زمین خارج شویم و برد خوبی را به هواداران هدیه دهیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم. تیم تاجیسکتانی را خیلی خوب آنالیز کرده  بودیم و می‌دانستیم ضد حملات سریعی دارند. خدا را شکر می‌کنم کارهای لازم را انجام دهیم. باز هم به هواداران خوبمان تبریک می‌گویم. یک سری از هواداران همین جا ما را تشویق کردند. امیدوارم هواداران خودمان را در بازی‌های داخلی خودمان هم ببینیم.

پرسپولیس دقایقی پیش با گل مهدی ترابی در دقیقه ۹۰، استقلال تاجیکستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *