احضار فوری قلعه‌نویی به خاطر حمله به مدیران فدراسیون فوتبال!

احضار فوری قلعه‌نویی به خاطر حمله به مدیران فدراسیون فوتبال!

سرمربی و مربی تیم گل گهر سیرجان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش سادس، استقلال توانست با برتری مقابل گل گهر سیرجان، به فینال جام حذفی صعود کند اما امیر قلعه نویی به شدت نسبت به قضاوت داور این دیدار و اعلام دو پنالتی برای آبی پوشان اعتراض داشت و حرف های تندی علیه داور مسابقه به زبان آورد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از اتمام بازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: «با توجه به تخلفات امیر قلعه نویی، سرمربی و سعید الهویی مربی تیم گل گهر سیرجان در دیدار برابر استقلال که امروز (چهارشنبه ۱۳ مرداد) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، جهت پاره ای توضیحات روز شنبه ۱۶ مردادماه به کمیته انضباطی احضار شدند.»

سرمربی گل گهر بعد از اتمام بازی در جملاتی کم سابقه گفت: “چهارمین بازی‌ای است که با کمک داوران ما را می‌برند. از پارسال بگیرید با آن قضاوت آقای بیژن حیدری. بعد آقای موعود بنیادی‌فر، بعد زاهدی فر و امروز هم وحید کاظمی. شما یک مرجعی را بگویید که ما از این ظلم به آن پناه ببریم. ما گفته بودیم عدالت می‌خواهیم. اگر پنالتی اول پنالتی بود، من هرچه نماز خواندم و کار خیر کردم، می‌گویم تقدیم به آقای کاظمی! بس است دیگر، به خدا بس است، به همه مقدسات بس است. آقای حسن‌زاده! آقای عزیزی خادم! که با این همه ادعا آمده‌ای، من چه کار کنم؟ به چه کسی پناه ببریم؟ بازی قبل دو پنالتی‌مان را نگرفتند و ما چهارمی را از دست دادیم. امروز به دروازه ما نزدیک نشدند،‌ پنالتی گرفتند. گلر ما در این بازی زمین نخورده است.”

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *