مومنی: استقلال در خط دفاع اشتباهات زیادی داشت

مومنی: استقلال در خط دفاع اشتباهات زیادی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اشتباهات فردی تیم گل‌گهر باعث شد آبی‌پوشان پایتخت پیروز بازی نیمه نهایی جام حذفی باشند.

محمد مومنی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد:‌ این برای سومین بار بود که استقلال موفق شد به پیروزی برسد. این بازی بسیار حساس بود و با توجه به شرایطی که برای استقلال به وجود آمده بود، این بازی بسیار مهم بود. آبی‌ها در این بازی با توجه به مشکلاتی در این بازی وجود داشت، توانست شاگردان قلعه‌نویی را شکست دهد.

او ادامه داد: اشتباهات فردی باعث شد استقلال به دو پنالتی برسد و تجربه وریا غفوری باعث شد استقلال به فینال جام حذفی صعود کند. در مقابل گل‌گهر موقعیت‌های زیادی داشت اما حسینی ناجی استقلال شد. مدافعان استقلال در این بازی اشتباهات زیادی داشتند. فکر می‌کنم استقلال در مرحله فینال در دفاع مشکل داشته باشد.

مومنی در پایان گفت: استقلال باید خودش را بیشتر از این‌ها ترمیم کند و در بعضی مواقع آرش رضاوند بی‌دقت بازی می‌کرد. این مسائل تیم را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار می‌دهد و بازیکنان با تجربه باید حواسشان باشد تا بازی را کنترل کنند. با این اوصاف باید منتظر باشیم که چه کسی حریف استقلال در فینال است تا کادر فنی برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *