خبر خوش مقتدایی برای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح پیگیری های محلش و وزارت آموزش و پروش برای حل مشکل ورود متقاضیان به دانشگاه فرهنگیان گفت که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: پس از اعلام نتایج و انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰، داوطلبان بسیاری در تماس با وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس گلایه ها و انتقادات خود را نسبت به تغیر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان بیان کردند.

وی توضیح داد: با وجودی که طبق اعلام قبلی وزارت آموزش و پرورش، حداقل سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال اعلام شده بود این سن در دفترچه انتخاب رشته ۲۲ سال قید شد که همین موضوع اعتراض داوطلبان را به دنبال دارد.

نماینده اصفهان با اشاره به تماس تلفنی اش با رئیس سازمان سنجش گفت : صحبت رییس سازمان سنجش این بود که آن ها آمادگی تغیر سن را دارند و نظرش نسبت به تغییر سن مثبت است البته منوط به اینکه وزارت آموزش و پرورش درخواست کند.

وی ادامه داد : علاوه بر این تماسی با معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش داشتم که صحبت های آن ها هم حکایت از  پیگیری این موضوع و وجود عزم جدی جهت کمک به داوطلبان داشت ؛وزارت آموزش و پرورش تا ساعاتی دیگر با سازمان سنجش مکاتبه می کند و انشالله به زودی این مشکل حل می شود.

مقتدایی از پیگیری وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش تشکر کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *