علت چالش نفت آبادان در نیم‌فصل دوم، کالبد شکافی شود

علت چالش نفت آبادان در نیم‌فصل دوم، کالبد شکافی شود

سادس/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید کالبد شکافی شود که چرا نفت آبادان در نیم فصل دوم وارد چالش می‌شود، گفت: البته نفت در این فصل، شرایط سخت و دشواری را پشت سر گذاشت و می توان به پورموسوی و شاگردانش نمره قبولی داد.

امین یزدانی در گفت و گو با سادس، درباره عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم، اظهارکرد: تیم شهر اولین ها دقیقا همانند همنام آبادانی‌اش در پایان لیگ نوزدهم دچار فروپاشی و  تغییرات فراوانی در تمامی ارکان باشگاه شد تا این که مدیریت جدید، دو تا سه هفته مانده به شروع لیگ بیستم، کادرفنی و بازیکنان جدیدی را جذب کرد. تغییرات دائمی در هیات مدیره نیز باعث عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها برای نفت مسجدسلیمان و دیر بسته شدن تیم شد. 

وی بیان کرد: نتایج نفت مسجدسلیمان به همراه حسینی در نیم فصل اول، فوق‌العاده بود و کمتر کسی چنین نتایج و عملکردی را از نفت مسجدسلیمان انتطار داشت. تیم‌ بدون حاشیه و در کمال آرامش در میانه جدول قرار داشت و علاقه‌مندان این تیم انتظار داشتند که کادرفنی در نیم فصل با جذب چند بازیکن خوب و مورد نظر، روند خوب خود را همچنان ادامه دهد اما ناگهان با خروج خودخواسته حسینی، نفت وارد حواشی فراوانی شد. 

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به تغییرات مکرر در راس کادرفنی و در نهایت سپردن سکان تیم به فکری، افزود: او در سه بازی ابتدایی‌اش توانست نتایج قابل قبولی بگیرد و نفت روند خوب گذشته‌اش را دوباره از سر گرفت اما در ادامه نفت با فکری چندین هفته ناکامی را پشت سر گذاشت و کم کم نفت به منطقه سقوط نزدیک شد و این اوج بحران و چالشی بود که فکری و نفت مسجدسلیمان با آن رو به رو شدند. هرچند نفت در لیگ ماند اما این سوال مطرح است که آیا در شروع فصل جدید، مجددا شاهد ندانم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌های مسئولان‌ و مدیران این تیم خواهیم‌ بود؟ من که امیدوارم چنین اتفاقی رقم نخورد.

وی در ادامه نیز درباره نفت آبادان، عنوان کرد: تیم ریشه‌دار و پرطرفدار صنعت نفت آبادان لیگ بیستم را به خوبی آغاز کرد و نتایجی را با پورموسوی رقم زد که کمتر کسی انتظارش را می‌کشید زیرا نفت آبادان پس از پایان لیگ نوزدهم تقریبا شاکله اصلی‌اش را به طور کلی از دست داده بود اما پورموسوی که با فضا و جو فوتبال خوزستان آشنایی کامل دارد، علی رغم مشکلات فراوان مالی و از دست دادن تقریبا ۸۰ درصد از بازیکنان چند فصل گذشته نفت، در یک اقدام قابل تامل و جالب با جذب بازیکنان خوزستانی و تلفیق آن‌ها با چند بازیکن سابق تیم و استفاده از بازیکنان جوان در چند بازی منتهی به نیم فصل، نتایج فوق العاده‌ای را رقم زد.

یزدانی ادامه داد: اما مصدومیت‌ها، مشکلات فراوان مالی و عدم جذب چند بازیکن باکیفیت جهت ترمیم نقاط ضعف تیم، باعث شد که پورموسوی و شاگردانش نتوانند روند اولیه خود را استمرار ببخشند و هرچه بازی‌ها رو به پایان می‌رفت، صنعت نفت نتایج جالب توجهی کسب نکرد و آن انتظارات و توقعاتی را که در اوایل فصل برای هوادارانش فراهم کرده بود، برآورده نکرد. البته نباید از پورموسوی، همکاران و شاگردانش بیشتر از رتبه ای که در لیگ بیستم کسب کردند (رتبه دهم)، توقع داشت زیرا نفت در این فصل، شرایط سخت و دشواری را پشت سر گذاشت و می‌توان به پورموسوی و شاگردانش نمره قبولی داد.

وی بیان کرد: نکته قابل ذکر درمورد صنعت نفت، عدم استمرار و عدم ثبات در عملکرد تیم در نیم فصل دوم در سه سال اخیر است که امیدوارم مدیریت این تیم پرطرفدار، داشتن یک برنامه مدون برای فصل آینده و درس گرفتن از سه فصل اخیر را در دستور کار قرار دهد تا علاقه‌مندان نفت را بسیار امیدوار کند و بعد نیز باید این موضوع که چرا نفت در نیم فصل دوم وارد چالش می‌شود، کالبد شکافی شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *