خواستیم تبانی تیم‌های دیگر را برملا کنیم، حق خودمان ضایع شد!

خواستیم تبانی تیم‌های دیگر را برملا کنیم، حق خودمان ضایع شد!

سادس/خوزستان مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در واکنش به کسر ۶ امتیاز از این تیم در لیگ دسته ۲ کشور در جدول فصلی که به پایان رسید و فصل آینده، گفت: این رای هیچ استناد حقوقی ندارد و عزیزی‌خادم رییس فدراسیون یک حکم دستوری را به کمیته اخلاق داده است تا اتفاقات لیگ یک و لیگ برتر را پوشش دهند و بگویند ما برخورد کرده ایم.

غلامحسین قنواتی در گفت و گو با سادس، درباره رای کمیته اخلاق مبنی بر کسر ۶ امتیاز از تیم شهرداری ماهشهر در جدول فصلی که به پایان رسید و فصل آینده، اظهارکرد: ما این رای را قبول نداریم زیرا سر سوزنی در این تبانی ها دخالت نداشتیم. جالب است که ما شروع کننده شکایت به دلیل بحث تبانی ها بودیم و ما گفتیم تیم عامری، شهید قندی یزد و بوکان تبانی کرده اند اما بعد ما را به کمیته اخلاق دعوت می کنند و می گویند چرا به تیم پاس همدان ۶ گل زده اید؟ آیا من به بازیکنم می توانم بگویم گل نزنید؟ ما در در ۹ بازی پایانی به هفت برد رسیده بودیم و بازیکنانم برای دیدار با پاس انگیزه داشتند و حتی روز بازی به بازیکنانم نفری ۳ میلیون تومان پاداش دادم که بازی را ببرند، بعد به ما می گویند چرا ۶ گل زدید. مگر باید به هر بازی پرگل انگ تبانی زد؟

وی بیان کرد: تیم پاس هم می گفت که ۱۱ بازی است که تمرین نکرده ایم و بیشتر بازیکنانش هم از جوانان و امید بودند. آیا در چنین شرایطی که تیم ما به برد می رسد، می توان تیم ما را محکوم کرد و بعد بگویند پاس تبانی کرده است؟

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: عزیزی خادم رییس فدراسیون یک حکم دستوری را به کمیته اخلاق داده است تا اتفاقات لیگ یک و لیگ برتر را پوشش دهند و بگویند ما برخورد کرده ایم. مگر می شود تر و خشک را با هم بسوزانید؟ تیم من در نیم فصل دوم، ۲۹ گل زده و بهترین خط حمله را داشتیم و قهرمان نیم فصل دوم شدیم اما متاسفانه رایی صادر کرده اند که عجیب و غریب است.

وی تاکید کرد: من امروز (چهارشنبه) به تهران می روم تا شکایت خود را به این رای اعلام کنم و رای را برگردانیم. این رای هیچ استناد حقوقی ندارد. به هر حال وقتی یکی محکوم می شود باید یک ادله، سند و مدرکی باشد. مگر می شود بگویند ماهشهر چون ۶ گل زده، محکوم است؟ پاس می گوید ما می توانستیم در آخرین بازی شرکت نکنیم و در نهایت ۳ بر صفر به سود ماهشهر اعلام می شد اما به احترام سازمان لیگ آمدیم که بعد هم محکوم شدند.

قنواتی عنوان کرد: ما بعد از مطرح کردن بحث تبانی توسط دو تیم، امیدوار بودیم که به پلی آف لیگ یک برویم، نه این که خودمان را هم جریمه کنند تا یک تیم تهرانی مثل نیروی زمینی به پلی آف لیگ یک صعود کند.

وی گفت: در بازی تیم های شهید قندی یزد و بوکان و همچنین بوکان و عامری، صد درصد تبانی صورت گرفت. حتی در پرتاب سکه که کدام تیم، کدام زمین را انتخاب کنند نیز تبانی صورت گرفت و حتی فیلم بازی عامری و بوکان هم موجود نیست و معلوم نیست که چه اتفاقاتی رخ داده است. حتی خود مربیان بوکان هم می گفتند که بازیکنان‌مان تبانی کرده اند. این موضوعات وحشتناک است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر عنوان کرد: ما با اعتراض‌مان، می خواستیم تبانی تیم های دیگر را برملا کنیم تا پاکی فوتبال نمایان شود اما حق خودمان ضایع شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *