دستورالعمل و جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان 

از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، «دستورالعمل و جدول زمان بندی نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سادس، بر اساس این گزارش، ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان، در سامانه Profile.medu.ir  انجام می شود و فرآیند نقل و انتقال اضطراری تنها با موافقت اداره آموزش و پرورش منطقه مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء، اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد و تأیید نهایی ستاد وزارت متبوع از طریق زیرسامانه نقل و انتقال در سامانه جامع منابع انسانی به آدرس hrm.medu.ir به صورت دائم و موقت انجام خواهد گرفت.

بر این اساس، تصمیم­ گیری در ارتباط با نقل و انتقال اضطراری درون استانی به اداره کل آموزش و پرورش استان ها در محدوده زمانی نقل و انتقال برون استانی ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰، انجام خواهد شد.

در بندهایی از این دستورالعمل آمده است:

الف – نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی و پیمانی:

شرط اولیه انتقال دائم، نداشتن تعهد خدمت بوده و ثبت درخواست انتقال موقت با هر میزان سنوات تجربی امکان پذیر است.

موافقت با انتقال متقاضیان مشروط به عدم نیاز مبداء و نیاز مقصد می‌باشد و مسئولیت ایجاد ساعت حق التدریس و یا کسر ساعت موظف ناشی از عدم رعایت این اصل، برعهده اداره کل آموزش و پرورش استان می باشد.

انتقال موقت افراد دارای شرایط حاد، خاص و … در صورت تصویب کارگروه توسعه مدیریت استان، قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

به منظور تحکیم بنیان خانواده، درخواست انتقال موقت افرادی که در دوران دانشجویی (دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی) ازدواج نموده و مستخدمین ماده ۲۸ که پس از به کارگیری ، تشکیل خانواده می دهند و از تاریخ ۱ مهرماه ۱۴۰۰ مشغول به کار خواهند شد، با رعایت موارد فوق الذکر قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

در راستای ایجاد توازن و رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، تسهیل و موافقت با انتقال متقاضیان استان های دارای مازاد نیرو مورد تأکید می باشد.

ب – نقل و انتقال نیروهای قراردادی:

  انتقال این گروه از کارکنان در طول مدت قرارداد با موافقت و هماهنگی (نامه اداری) اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء و مقصد با رعایت ملاحظات و سایر مقررات از جمله تأمین اعتبار در اداره کل مقصد (باهماهنگی ادارات بودجه) بلامانع است.

متن کامل بخشنامه

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *