بزرگنمایی ماجرای هلیا در اصفهان/اصفهانی‌ها آرامش می‌خواهند + فیلم

سادس/اصفهان “همیشه می‌گویند مردم اصفهان مطالبه‌گر هستند، درحالی‌که این‌طور نیست و مردم اصفهان به خاطر درکی که دارند حداقل چیزی که از ما می‌خواهند آرامش است. ”

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان این مطلب، به خبرنگار سادس گفت: اگر امروز می‌بینیم اصفهان با معضلاتی مانند اعتیاد، حاشیه‌نشینی، بیکاری و … مواجه است حاکی از این است که دشمن برنامه ویژه‌ای برای اصفهان دارد و سیلی که در دوران دفاع مقدس خورده برایش فراموش‌شدنی نبوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان اصفهان، با حضور در دفتر پایگاه خبری سادس و دیدار با مدیران و خبرنگاران این رسانه، در گفت‌وگویی صمیمی و شفاف به بیان مسائل و معضلات استان اصفهان پرداخت و تعارضات سیاسی را مانع اصلی در برطرف کردن این مشکلات در سطح جامعه برشمرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ابتدای این گفت‌وگو، با قدردانی از همراهی رسانه‌ها در انعکاس اخبار و عملکرد پلیس و مطالباتی که پلیس از مردم دارد، از رسانه به‌عنوان یکی از حوزه‌های تأثیرگذار در حل مشکلات جامعه یادکرد و افزود: رسانه می‌تواند مسئولان را هوشیار کرده و آلارم هایی که در جامعه احساس می‌کند را به‌موقع به مسئولان اطلاع دهد و آن‌ها را متوجه وظایف خودشان کند، همچنین می‌تواند در ارتباط نقطه نظرات و برنامه‌های مسئولان را به گوش مردم رسانده و پیش‌بینی لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشد.

وی بابیان اینکه امروز وضعیت جامعه با گذشته متفاوت شده است، گفت: ظرفیت‌هایی که در اختیار دشمنان ما قرارگرفته و ابزاری که در دست دارند باعث سرعت عمل آن‌ها در تسخیر و انحراف اذهان عمومی‌شده است، این موضوع ایجاب می‌کند رسانه‌های داخلی نیز فعالیت‌های خود را گسترش دهند تا تلاش‌های دشمنان باعث آسیب به جامعه ما نشود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه  نمی‌توان در رابطه با حل مسائل و مشکلات مختلف، مسائل و چالش‌های جامعه درنگی داشته باشیم و مطمئناً هزینه‌ها برای جامعه افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: این موضوع مهم‌ترین دغدغه پلیس به‌عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم است که فقدان اطلاع‌رسانی به‌موقع و یا اطلاع‌رسانی نادرست باعث ایجاد مشکل و به هم خوردن آرامش جامعه شود.

وی بابیان اینکه پایگاه خبری سادس در استان اصفهان و سایر استان‌هایی که حضور داشته‌ام با بدنه جوان و کارآمدی که دارد به‌ویژه بر روی قشر جوان جامعه تأثیرگذار است، گفت: از همکاری‌هایی که این پایگاه خبری تاکنون با پلیس داشته قدردانی می‌کنم و انتظار می‌رود در این شرایط فراتر از گذشته بتوانیم با همفکری و هم سویی، اشکالات و نقصان‌هایی که در جامعه وجود دارد را پیگیری و مرتفع کنیم.

وظیفه سنگینی که رسانه‌ها به دوش دارند

سردار میرحیدری به شرایط کنونی جامعه و به‌ویژه تأثیر همه‌گیری کرونا در کاهش ارتباطات اجتماعی افراد اشاره کرد و گفت: محدودیت‌ها و کاهش روابط اجتماعی با آثار روانی که بر جامعه می‌گذارد، بسیاری از مسائل را تحت تأثیر قرار می‌دهد، این موضوع نیز وظیفه رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند تا با اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و انعکاس اخبار اجازه ندهند دشمن از شرایط موجود سوءاستفاده کند. مصداق آن همین موضوع خوزستان است که مردم آن همگی شریف، عزیز، علاقه‌مند و پایبند به اصول انقلاب هستند، اما بر سر یک موضوع جزئی و برداشت غلط، دشمن توانست سوءاستفاده و موج‌سواری کند و یکسری هزینه‌ها به مردم و نظام تحمیل کند.

وی یکی از رسالت‌های پلیس را انعکاس کم‌کاری‌ها، خطاها و اشتباهات به مسئولان برشمرد و افزود: پلیس در روابط اجتماعی و حوزه امنیتی جامعه‌ایفای نقش می‌کند و مردم نیز پلیس را به‌عنوان حافظ امنیت می‌شناسند و انتظار دارند در همه عرصه‌ها مراقب حقوق آن‌ها باشد. در این راستا معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی به‌عنوان پل ارتباطی جامعه با دستگاه‌ها و مردم ایفای نقش می‌کند و به لطف خدا در این یکی دو دهه دستاوردهای خوبی داشته است.

رضایتمندی مردم از ناجا در صدر سایر دستگاه‌ها

فرمانده ارشد پلیس استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر امروز جایگاه اجتماعی پلیس در میان سایر دستگاه‌های اجرایی رو به رشد بوده و میزان رضایتمندی مردم از پلیس در صدر سایر دستگاه‌ها قرارگرفته است به‌واسطه همین ارتباط ایجادشده از طریق معاونت اجتماعی است که در راستای شناخت آسیب‌ها، تهدیدها و رویکرد پیشگیرانه برای حل‌وفصل مشکلات و جلب مشارکت دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده است.

وی بابیان اینکه ما به این موضوع واقف هستیم که با انتظاری که رهبر معظم انقلاب از ناجا دارند فاصله ‌داریم، تصریح کرد: در چشم‌اندازی که مقام معظم رهبری برای نظام اسلامی و آینده آن پیش‌بینی نموده‌اند پلیس باید در تراز نظام اسلامی قرار گیرد و تا رسیدن به این تراز فاصله زیادی داریم و کارهای زیادی باید انجام دهیم. فرماندهان ناجا در رأس، هدف‌گیری برای رسیدن به این جایگاه را با شتاب خوبی انجام می‌دهند.

شفاف‌سازی به‌جای مخفی کردن مشکلات در ناجا

سردار میرحیدری ناجا  را یک خانواده بزرگ دانست و تصریح کرد: با کثرت مأموریت‌هایی که دارد، شرایطی که کشور با آن مواجه است و دشمنی‌هایی که دشمنان انجام می‌دهند ممکن است مشکلاتی هم بروز پیدا کند، اما این اراده در ناجا وجود دارد که به‌جای مخفی کردن مشکلات، شفاف‌سازی کرده و از اقشار مختلف کمک بگیرد تا اشکالات را رفع و خود را از شبهات منزه کند تا به‌عنوان یک دستگاه ایثارگر تمام قد در خدمت مردم و نظام باشد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه اصفهان از گذشته به‌عنوان دارالمؤمنین در میان سایر شهرهای کشور برجسته بوده است، گفت: حتی پیش از اسلام و عزیمت سلمان به مدینه و قرار گرفتن در رکاب حضرت رسول(ص) نشانگر این است که مردم اصفهان همیشه طالب حق و حقیقت بوده‌اند. در طلب علم و در حوزه‌های علمیه بزرگانی در همچون آیت‌الله سید ابوالحسن اصفهانی و در مبارزه با ظلم و استکبار بزرگانی همچون آیت‌الله مدرس از دامان این خطه پرورش یافته‌اند. در دوران انقلاب اسلامی شخصیت‌های برجسته‌ای همچون شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی در کنار امام خمینی(ره) قرار گرفتند و در دوران دفاع مقدس نیز نام فرماندهان اصفهانی همچون شهید ردانی پور، شهید خرازی و شهید کاظمی را در صدر مجاهدان می‌بینیم.

دشمن برنامه ویژه‌ای برای اصفهان دارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه اصفهان به‌عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی پشتوانه‌ای بسیار محکم و استوار و قابل دفاع دارد، تأکید کرد: حق مردم اصفهان فراتر از این است و اگر امروز با معضلاتی مانند اعتیاد، حاشیه‌نشینی، بیکاری و … مواجهیم حاکی از این است که دشمن برنامه ویژه‌ای برای اصفهان دارد و سیلی که در دوران دفاع مقدس خورده برایش فراموش‌شدنی نبوده است، به همین دلیل به دنبال این است که از مسیر ایجاد معضلات مختلف به اصفهان ضربه بزند.

وی با ارزیابی جمعیت اصفهان، گفت: درصد قابل‌توجهی مهاجر در اصفهان داریم که نسبت آن به سایر استان‌ها قابل قیاس نیست، درحالی‌که اگر جمعیت هر شهر و جامعه‌ای بیش از ۱۰ درصد ناهمگون شود آسیب‌هایی به دنبال دارد، اما جمعیت مهاجران در اصفهان فراتر از این درصد است.

درصد قابل‌توجهی مهاجر در اصفهان داریم که نسبت آن به سایر استان‌ها قابل قیاس نیست، درحالی‌که اگر جمعیت هر شهر و جامعه‌ای بیش از ۱۰ درصد ناهمگون شود آسیب‌هایی به دنبال دارد، اما جمعیت مهاجران در اصفهان فراتر از این درصد است

جمعیت استان اصفهان ناهمگون‌شده است

این مقام انتظامی بابیان اینکه جمعیت استان اصفهان با حضور تعداد قابل‌توجهی از مهاجران خارجی و داخلی بسیار ناهمگون‌شده، ادامه داد: تاوان آن را مردم اصفهان می‌دهند و مسئولان استان باید به این مسئله توجه کرده و به دنبال راهکارهایی باشند که بتوان آثار و تبعات این پدیده را کمتر کرد.

وی با قدردانی از زحمات سایر دستگاه‌های اجرایی در استان، گفت: نمی‌خواهم زحمات سایر دستگاه‌ها را نادیده بگیرم و معتقدم همه دستگاه‌های باوجود مشکلاتی که دارند تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات استان بکار بسته‌اند، اما مشکلی که در این شرایط داریم این است که وحدت رویه در مسیر حرکت نداریم.

تأثیر منفی نگاه‌های سیاسی در تمام امور

سردار میرحیدری بابیان اینکه متأسفانه نگاه‌های سیاسی در تمام امور ما تأثیر منفی گذاشته، تأکید کرد: اگر نگاه‌های سیاسی را کنار بگذاریم و با نگاه خدمت به مردم که رسالت اصلی ما است کنار همدیگر قرار بگیریم، قطعاً باهم همفکری و هم‌افزایی می‌توانیم بسیار موفق‌تر از قبل باشیم. متأسفانه تعارضات سیاسی باعث شده حتی اگر حرف همدیگر را می‌فهمیم، همسویی لازم را نداشته باشیم تا گره‌ای از مشکلات جامعه بازکنیم.

مردم اصفهان حداقل‌ها را می‌خواهند

وی با اشاره به اینکه وقتی در مکان‌های عمومی و پارک‌ها و خیابان‌های اصفهان با مردم صحبت می‌کنم می‌بینم این مردم شریف هیچ انتظار بالایی از ما ندارند، گفت: سطح توقع مردم اصفهان کمتر از جاهای دیگر است. همیشه می‌گویند مردم اصفهان مطالبه گر هستند، درحالی‌که این‌طور نیست و مردم اصفهان به خاطر درکی که دارند حداقل چیزی که از ما می‌خواهند آرامش است. آن‌ها انتظار دارند اگر فضای سبزی ایجادشده بتوانند در کنار خانواده خود آرامش داشته باشند.

بزرگنمایی ماجرای هلیا توسط دشمنان

رئیس پلیس اصفهان به ماجرای درگیری دختران نوجوان اصفهانی دریکی از پارک‌ها اشاره و اظهار کرد: این‌ها بچه‌های ما هستند و فطرت پاکی دارند، درحالی‌که ما نتوانسته‌ایم مراقبت‌های لازم را از آن‌ها داشته باشیم، حتی در همان فضا هم نتوانسته‌ایم نظارت و پایش تصویری خوبی داشته باشیم تا وقتی مشکلی پیش می‌آید سریع واکنش نشان داده و آن‌ها را هدایت و نصیحت‌کنیم. البته دشمن هم منتظر سوءاستفاده از چنین اتفاقاتی است.

وی با تأکید بر اینکه ماجرای درگیری چند دختر نوجوان در حدی که به آن پرداخته شد نبود، تصریح کرد: این ماجرا به‌صورت هدفمند بزرگنمایی شد، چون در هفته حجاب و عفاف بود و دشمنان می‌خواستند بگویند نظام اسلامی که مدعی ایجاد جامعه‌ای امن و سالم است، با چنین مشکلاتی مواجه است، درحالی‌که می‌توانیم قسم بخوریم زنان و دختران ما عفیف‌ترین زنان در دنیا هستند و این اشکالات هم متأثر از القائات دشمن است، همان‌طور که در فیلم هم مشخص بود این نوجوانان تحریک می‌شدند.

مسئولیت سنگین دستگاه‌های فرهنگی

سردار میرحیدری با تأکید بر اینکه مسئولیت همه دستگاه‌ها و نهادها در این شرایط بسیار سنگین‌تر از گذشته است، گفت: باید به موضوع مهم تربیت و مراقبت فرزندانمان توجه بیشتری داشته باشیم. شرایط امروز با ۳۰ سال قبل تفاوت دارد، ۳۰ سال قبل یک مادر می‌توانست به‌تنهایی دخترش را تربیت کند، اما امروز دختران نوجوان ما در معرض تهاجم بی‌رحمانه دشمنان نظام اسلامی هستند.

 وی بابیان اینکه مسئولان فرهنگی باید بدون توجه به مسائل سیاسی و با همفکری و دلسوزی یکدیگر، نسخه‌هایی مؤثر و کارآمدی برای مشکلات جامعه و به‌ویژه نسل جوان پیش‌بینی کنند تا کمتر شاهد این مشکلات باشیم، گفت: پلیس هم به‌عنوان خدمتگزار مردم در راستای ایجاد امنیت اجتماعی، اقتصادی، اخلاقی و … ایفای مسئولی می‌کند.

تعارضات سیاسی و اختلافات را کنار بگذاریم

فرمانده انتظامی استان اصفهان به مشکلات اعتباری، کمبود منابع انسانی، ابزار و امکانات دستگاه‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: باوجود همه این کمبودها معتقدم اگر تمام توان موجود را در کنار هم قرار دهیم، می‌توانیم بسیار فراتر از شرایط کنونی عمل کنیم. اگر نگاه ما خدمت برای حل مشکلات جامعه باشد و تعارضات سیاسی و اختلافات را کنار بگذاریم و نیتمان فقط خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند باشد، اگر این اتفاق بیفتد مانند دوران دفاع مقدس می‌توانیم با دست‌خالی در مقابل دشمنی با پشتوانه شرق و غرب ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: اگر تقسیم‌کار انجام شود و دستگاه‌های مسئول کنار همدیگر قرار گیرند و وحدت رویه داشته باشند، بسیاری از این گرفتاری‌ها قابل‌حل است. دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همیشه در کنار همدیگر بوده و باهم اندیشی در راستای حل گرفتاری‌های مردم قدم برداشته‌اند، اما در ارتباط با تجمیع توانمندی در حوزه فرهنگی و خدماتی انشا الله باید در دولت جدید تلاش بیشتری انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان اصفهان تعیین نکردن اولویت‌ها بر اساس مشکلات موجود را یکی از مشکلات کنونی دستگاه‌های اجرایی برشمرد و افزود: به دلیل مشخص نشدن اولویت‌ها گاهی مسائلی مطرح می‌شود که اولویت جامعه ما نیست، اما مطرح‌شدن آن باعث ایجاد تعارض می‌شود.

مبارزه با مواد مخدر؛ اولویت اول استان اصفهان

سردار میرحیدری یکی از اولویت‌های اصلی و مهم در استان اصفهان را موضوع مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: برای مبارزه با مواد مخدر، در کنار پیشگیری از ورود این مواد به استان، باید به سراغ نسل جوان برویم و با آموزش و آگاه‌سازی، از خطر گرفتار شدن آن‌ها در دام مواد مخدر پیشگیری کنیم، همین‌طور به سراغ کسانی برویم که در دام اعتیاد افتاده‌اند و ببینیم چرا و چطور به این مسیر کشیده شده‌اند و با تمام توان و ظرفیت بخش‌های مختلف مانع از شیوع اعتیاد در استان شویم.

یکی از اولویت‌های اصلی و مهم در استان اصفهان مبارزه با مواد مخدر است که در کنار پیشگیری از ورود این مواد به استان، باید به سراغ نسل جوان برویم و با آموزش و آگاه‌سازی، از خطر گرفتار شدن آن‌ها در دام مواد مخدر پیشگیری کنیم

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به ظرفیت‌های ایجاد نشده در استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: استان اصفهان با جمعیتی افزون بر ۵ میلیون نفر ظرفیت کافی برای نگهداری معتادان متجاهر را در مراکزی به نام مراکز ماده ۱۶ ندارد، این موضوع باعث می‌شود افراد آلوده به مواد مخدر از استان‌های دیگر به این شهر بیاید چون می‌داند دست پلیس برای مبارزه با آن‌ها بسته است. وقتی ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر وجود ندارد مجبوریم آن‌ها را به مقام قضائی معرفی کنیم، درحالی‌که محلی برای نگهداری آن‌ها وجود ندارد و اگر بخواهند آن‌ها را به مراکز ماده ۱۵ بفرستند هم باید هزینه پرداخت شود که نیاز به اعتباراتی دارد، به همین خاطر این معتادان در جامعه رها می‌شوند و تاوان آن را مردم می‌دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: باید اولویت‌ها را تعیین کرده و بر اساس آن با همفکری و کمک همدیگر در جهت رفع مشکلات با عقلانیت و حکمت تصمیم‌گیری کنیم تا ان شاالله در یک چشم‌انداز مشخص، بتوانیم معضلات جامعه را کنترل کنیم.

کاهش جرائم خشن و سرقت‌های مهم در یک سال اخیر

سردار میرحیدری بابیان اینکه درحالی‌که حاضر بیشترین بار بر روی دوش مردم است، گفت: مشکلات و مسائلی در جامعه داریم که بدون همکاری مردم و پلیس نمی‌توانستیم در مقابله با آن موفق باشیم، مردم بیشترین مشارکت و نقش اول را در موفقیت‌های پلیس دارند، به‌طوری‌که در یک سال گذشته توفیقات خوبی در کنترل جرائم خشن و سرقت‌های مهم مانند سرقت منزل، مغازه، اتومبیل، احشام و … داشته‌ایم و روند این جرائم کاهشی بوده، درحالی‌که امکانات و نیروی پلیس افزایشی نداشته است.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها نیز نقش تأثیرگذاری در آگاه‌سازی مردم و انعکاس مطالبات آن‌ها به عهده داشته‌اند، گفت: در شرایط کنونی انتظار ما این است که دستگاه‌های فرهنگی، حوزه‌های علمیه و دانشگاهی جدی‌تر پای‌کار بیایند و برای حل معضلاتی که وجود دارد در قالب اتاق‌های فکر برنامه‌ریزی کرده و نقش حمایتی خود را پررنگ‌تر کنند تا پلیس نیز بتواند مأموریت‌های خود را در راستای ایجاد امنیت مردم روزبه‌روز بهتر ایفا کند.

اولویتی به نام مدیریت ترافیک در کلان‌شهر اصفهان

رئیس پلیس اصفهان یکی دیگر از مطالبات و اولویت‌های پلیس را مدیریت ترافیک در کلان‌شهر اصفهان اعلام کرد و افزود: اصفهان از دهه ۶۰ در حوزه مدیریت ترافیک پیشتاز بود و اقدامات برجسته‌ای داشت، اما این حرکت بعدازآن کند شد که شاید علت آن به تعارضات سیاسی برمی‌گردد.

وی بابیان اینکه مدیریت ترافیک با پلیس است، اما همین تعارضات باعث شده دوربین‌های کنترل ترافیک در اختیار شهرداری باشد، گفت: بهره‌بردار پلیس است، اما فرمان دست شهرداری است، البته این موضوع فقط مربوط به اصفهان نیست و یک مشکل کشوری است که باید برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به تعامل خوب نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان اشاره و اظهار کرد: در هفته های گذشته شهرداری اصفهان اعتباراتی برای تجهیز و تقویت ناوگان پلیس راهور اختصاص داد که نشان‌دهنده تعامل خوب این دو بخش است، اما اصفهان سال‌ها در حوزه ترافیک پیشتاز بوده و امروز باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم تا بتوانیم در حوزه مدیریت ترافیک در کشور سرآمد باشیم.

اصفهان از دهه ۶۰ در حوزه مدیریت ترافیک پیشتاز بود و اقدامات برجسته‌ای داشت، اما این حرکت بعدازآن کند شد که شاید علت آن به تعارضات سیاسی برمی‌گردد

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اصفهان بعد از تهران، رتبه دوم بیشترین خودروهای شماره‌گذاری شده را داشت، گفت: به همین میزان زیرساخت‌های لازم را در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک فراهم کنیم. بخشی از این اقدامات در حیطه وظایف پلیس است ازجمله در حال الکترونیکی کردن مراکز شماره‌گذاری خودرو در اصفهان هستیم تا مراجعان ظرف ۱۵ دقیقه بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

راه‌اندازی ایستگاه‌های پلیس راهور در شهر اصفهان

این مقام انتظامی یکی دیگر از مشکلات ترافیکی در اصفهان را نبود ایستگاه‌های پلیس راهور در سطح شهر دانست و گفت: در دهه ۶۰ این ایستگاه‌ها در نقاط مختلف شهر وجود داشت و وقتی مردم تصادف می‌کردند می‌توانستند در این ایستگاه‌ها منتظر بمانند و کرامتشان حفظ می‌شد نه اینکه بخواهند در خیابان زیر آفتاب و باران منتظر بمانند.

وی از راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه پلیس راهور در نقاط مختلف شهر اصفهان با مصوبه شورای ترافیک استان خبر داد و گفت: یکی دیگر از اولویت‌های پلیس تقویت کلانتری‌ها است که از مطالبات رهبر معظم انقلاب است. البته شرایط کلانتری‌ها نسبت به قبل بهتر شده، اما باید بیشتر از این کارکنیم تا تکریم مردم و توجه به حقوق آن‌ها در کلانتری‌ها پررنگ شود.

سردار میرحیدری به اقدامات ناجا در این زمینه اشاره و اظهار کرد: قرارگاه تحول کلانتری و پاسگاه راه‌اندازی شده و در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، ایجاد زیرساخت‌ها و سامانه‌های الکترونیکی که بتواند امور مردم را تسهیل کند در دستور کار قرارگرفته است، قرارگاه جهادی آموزش نیز راه‌اندازی شده تا توانمندی کارکنان را ارتقا دهد، همچنین اصلاح فرایندها در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: پروژه هوشمند سازی کلانتری و پاسگاه با عنوان طرح “شهدای کوپ” به‌عنوان اولویت اول فرمانده نیروی انتظامی درحال اجرا است. در حوزه تعالی رفتاری کارکنان نیز روحانیونی در کلانتری‌ها مستقر شده‌اند تا تعالی رفتار را در کلانتری‌ها تقویت کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه با همه اقداماتی که انجام شده هنوز رضایت کامل از وضعیت موجود نداریم و باید بیشتر تلاش کنیم، افزود: در دولت‌های گذشته اقداماتی برای بهبود وضعیت کارکنان ناجا انجام شد، اما متأسفانه در دولت دوازدهم این اتفاق نیفتاد، البته کارکنان ما با حداقل‌ها آماده خدمت به مردم هستند و ما شرمنده آن‌ها هستیم، اما امیدواریم در دولت جدید اتفاقات خوبی برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان ناجا رقم بخورد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *