اختصاص اعتبار برای آبرسانی به مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل

سادس/خوزستان نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومانی به مناطق عشایری مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، برای حل مشکل تنش آبی خبر داد.

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به پیگیری برای جذب اعتبارات تنش آبی اظهار کرد: اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان از طرح تنش آبی به مناطق عشایری مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم با این اعتبار و اجرای طرح‌های آبرسانی، شاهد خدمات خوبی در این مناطق باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره‌مندی مردم عشایر از آب سالم، افزود: یکی از اولویت‌های اصلی در توزیع اعتبارات، تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌ها در بحث آب و آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی است.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیش از ۱۱۴ روستای دارای تنش آبی در حوزه انتخابیه‌اش، گفت: جذب این اعتبارات مالی به منظور اجرای طرح‌های آبرسانی فوری و اضطراری در مناطق تحت تنش آبی می‌تواند راهگشای مردم محروم و عشایر منطقه جهت حل مشکلات مربوط به آب باشد.

ورناصری عنوان کرد: با توجه به کاهش شدید منابع آبی در خوزستان، فرهنگ‌سازی و استفاده صحیح از آب و رعایت الگوی مصرف باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات و مسایل مربوط به تنش آبی در خوزستان، باید در زمینه تأمین، توزیع و مدیریت مصرف آب هم‌افزایی داشته باشیم تا بتوانیم بدون آسیب، شرایط به وجود آمده در خوزستان را سپری کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *