تقدیم برنامه‌های «مازیار حسینی» به منتخبین شورای شهر تهران

سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های «مازیار حسینی» به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد.

به گزارش سادس، مهدی اقراریان – سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های مازیار حسینی به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد و اظهار داشت: نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با ۸ نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست آقای حسینی ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهار ساله ارائه کرد.

سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، گفت: مازیارحسینی با شعار”طهران شهر زندگی” برنامه‌های خود را تقدیم شورا کرده است.

اقراریان با بیان اینکه آقای حسینی هفت چالش برای تهران عنوان کرده و پیشنهاداتی را نیز ارائه کرده، افزود: ایشان، سه کار ویژه خاص هم پیشنهاد داده اند که شامل پیگیری منویات مقام معظم رهبری در خصوص شهر تهران، مدیریت بحران کرونا و پیگیری شعار رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در حوزه مدیریت شهری می‌باشد.

براساس این گزارش، مازیار حسینی متولد ۱۳۴۹ در شهر تهران است، وی دارای مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی، گرایش سازه و زلزله است.

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طراح و مجری بزرگراه امام علی(ع)، طراح و مجری بزرگراه طبقاتی صدر، طراح و مجری تونل‌های امیرکبیر و نیایش و بخش زیادی از پروژه های عمرانی در سطح شهر تهران و سطح ملی از جمله سوابق‌ مازیارحسینی است.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *