حضور ۵ رشته معلولان در بازیهای پاراآسیایی جوانان

حضور ۵ رشته معلولان در بازیهای پاراآسیایی جوانان

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از حضور پنج رشته ورزشی معلولان در بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین خبر داد.

مسعود حمیدی در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: بازیهای پاراآسیایی جوانان آذرماه امسال به میزبانی بحرین برگزار می شود که ما در پنج رشته ورزشی بسکتبال (زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا (زنان و مردان)، شنا و دوومیدانی (زنان‌و مردان) در این بازیها شرکت خواهیم کرد.

وی گفت: البته این ۵ رشته تحت پوشش فدراسیون جانبازان و معلولان است و در سایر رشته های معلولان که از فدراسیون جدا شده اند و تحت حمایت فدراسیون‌های مربوط به خود فعالیت می کنند، اطلاع دقیقی ندارم که آیا در بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین شرکت خواهند کرد یا خیر؟ 

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین پیرامون این پرسش که آیا تعداد اعزام ورزشکاران به بحرین برمبنای همان سیاست بازی‌های پارالمپیک توکیو خواهد بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: سیاست کمیته ملی پارالمپیک در بازی‌های پاراآسیایی جوانان نیز براساس همان سیاست پارالمپیک توکیو خواهد بود، به طوری که تلاش شده در این بازی‌ها نیز همانند توکیو، کاروانی کیفی و مدال آور به بحرین اعزام شود.

وی در پایان افزود: در بازی‌های پاراآسیایی جوانان نیز مبنای گزینش ورزشکاران برای اعزام به بحرین کسب رنکینگ اول تا سوم  جهان و براساس عملکرد ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی دوره قبل در امارات خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *