نویدکیا: موقعیت‌هایمان را خیلی بچگانه از دست دادیم

نویدکیا: موقعیت‌هایمان را خیلی بچگانه از دست دادیم

سرمربی سپاهان گفت: بازیکنانم دلشان می‌خواست گل‌های بیشتری بزنند اما عجله می‌کردند و این باعث شد که موقعیت‌های‌مان خیلی بچگانه از دست بروند.

به گزارش سادس، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: ۱۰ دقیقه اول را از دست دادیم و پدیده خیلی خوب بازی کرد اما بعد از آن به بازی مسلط شدیم و به گل رسیدیم. شانس داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم و در کل خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم پدیده می‌خواست از ضد حملاتش استفاده کند اما کنترل کردیم. ما در نیمه دوم فوق العاده خوب بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و حتی در آخر ممکن بود گل بخوریم و بازی را از دست بدهیم اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: از بازیکنانم راضی هستم اما به دلیل این‌که می‌دانستند بازی پرسپولیس پر گل شده، دلشان می‌خواست گل‌های بیشتری بزنند اما عجله می‌کردند و این باعث شد موقعیت‌هایمان خیلی بچگانه از دست بروند. پدیده چندان بازی خوبی انجام نداد اما تمام تلاش‌شان را کردند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: رحمتی ابتدای فصل چند نفر از بازیکنان و در نیم فصل چند نفر دیگر را از دست داد و من جرات این را ندارم که این تیم را اداره کنم. باید به رحمتی و کادرش تبریک گفت که توانست چنین تیم خوبی درست کند که روز به روز بهتر شده است. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *