تلاش می‌کنم رکوردم به زیر ۱۴ ثانیه برسد

تلاش می‌کنم رکوردم به زیر ۱۴ ثانیه برسد

سادس/لرستان نفر اول ماده ۱۱۰ متر با مانع ایران می‌گوید: تلاش می‌کند در مراحل بعدی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور به رکورد زیر ۱۴ ثانیه برسد.

مسعود کامران در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به قهرمانی‌اش در ماده ۱۱۰ متر با مانع مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: امسال سطح مسابقات خوب بود و بهترین‌های ایران در این ماده شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه با رکورد ۱۴.۴۷ ثانیه قهرمان شده است، ادامه داد: می‌توانستم حتی رکورد زیر ۱۴ ثانیه را ثبت کنم اما یکی از رقبا با من برخورد کرد و سرعتم گرفته شد. تلاش می‌کنم در دو مرحله بعدی رکورد کمتر از ۱۴ را به ثبت برسانم.

کامران افزود: اگر چنین رکوردی را ثبت کنم جزو سه نفر اول آسیا خواهم شد که البته کار خیلی خیلی سختی است.

دونده کاشانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با بیان اینکه این باشگاه شرایط دوومیدانی کشورمان را تغییر داده است، اضافه کرد: در این سه سال پلیمر امید داده به دوومیدانی ایران و همه تلاش می‌کنند و انگیزه دارند رکوردهای خوب ثبت کنند که وارد این تیم بزرگ شوند. 

وی اضافه کرد: از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس که چنین تیمی را تشکیل داده که به نفع دوومیدانی کشورمان است، تشکر می‌کنم.

کامران گفت: هدفم این است که سهمیه المپیک ۲۰۲۴ را کسب کنم و با ارتقای رکوردها می‌خواهم در میادین بین‌المللی هم افتخار کسب کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *