رئیس فدراسیون: حال تنیس کشور خوب نیست

رئیس فدراسیون: حال تنیس کشور خوب نیست

سادس/خوزستان رئیس فدراسیون تنیس گفت: حال تنیس کشور از جمله تنیس خوزستان خوب نیست.

داوود عزیزی در مجمع انتخاب رئیس هیات تنیس خوزستان که امروز (۲۷ تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حال تنیس کشور از جمله تنیس خوزستان خوب نیست. البته در دوران کرونا اتفاقات بدی برای ورزش کشور افتاد.

به گزارش سادس، وی در ادامه نیز با اشاره به برنامه‌های رئیس جدید هیات تنیس خوزستان، گفت: آقای جمهیری در برنامه‌های خود اشاره داشت که جمعیت این رشته به ۵ هزار نفر خواهد رسید و منتظر رقم خوردن این اتفاق هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس خاطر نشان کرد: در مسابقات جام حذفی سال گذشته در بخش آقایان، خوزستان دارای سه تیم بود اما در جام حذفی بخش بانوان، تیمی از این استان نداشتیم. ضمن این‌که در مسابقات رده‌های سنی سال گذشته هیچ ورزشکاری از خوزستان حضور نداشت و در مسابقات امسال نیز تنها یک تنیسور از خوزستان شرکت کرده بود. همچنین خوزستان در مسابقات استعدادیابی شرکت نکرد. این شرایط در حالی است که اولین زمین‌های تنیس کشور در استان خوزستان بوده‌اند و این‌ها نشان می‌دهد که حال تنیس خوزستان خوب نیست.

وی با اعلام یک خبر، گفت:‌ خودم نیز برای اسفندماه ۱۴۰۰، میزبانی کلاس‌های مربیگری را به خوزستان دادم تا شور و شعفی در تنیس خوزستان ایجاد شود.

عزیزی عنوان کرد: یک زمانی تیم گاز خوزستان در مسابقات لیگ برتر تنیس کشور شرکت می‌کرد و همین باعث شد به مدت هشت سال سرمربی تیم‌ملی نیز از استان خوزستان باشد اما در ثبت‌نامی که از تیم‌ها برای لیگ برتر داریم، حتی یک تیم هم از خوزستان وجود ندارد. انتظار دارم اتفاقات خوبی برای تنیس خوزستان رخ دهد و این اتفاقات رقم نمی‌خورد، مگر این‌که همه خانواده تنیس با هم باشند و در غیر این صورت هیچ اتفاقی رقم نخواهد خورد.

وی در پایان نیز گفت: ریل‌گذاری هیات تنیس خوزستان توسط همین مجمع و اعضای آن است و می‌توانیم رئیس هیات را استیضاح، عزل یا تقویت کنیم. البته همه باید به رئیس جدید هیات کمک کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *