احمدی: ورزش ناشنوایان برای موفقیت در المپیک نیاز به حمایت و توجه بیش‌تر دارد

احمدی: ورزش ناشنوایان برای موفقیت در المپیک نیاز به حمایت و توجه بیش‌تر دارد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان امروز شنبه ۲۶ تیر به ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش سادس، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ناشنوایان امروز شنبه (۲۶ تیر) به ریاست عبدالحمیدی احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت  وزیر ورزش و جوانان، عبدی افتخاری نماینده کمیته ملی المپیک، مهران تیشه‌گران و مهدی نصیبی رییس و دبیر فدراسیون، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و مهدی مستجاب‌الدعوه مسوول امور مجامع فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 به دلیل شرایط خاص کرونایی، رییسان هیات‌های ورزشی ناشنوایان به‌صورت وبیناری در مجمع حضور داشتند.

در این مجمع، گزارش ارایه شده از سوی رییس فدراسیون در خصوص تقویم ورزشی سال ۹۹ مورد بررسی و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

همچنین احمدی پس از ارایه گزارش از سوی مهران تیشه گران، مواردی را که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی ۱۴۰۰ ارایه داده بود، بررسی و این تقویم توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

همچنین بررسی و تصویب مواردی همچون؛ پاداش مدال آوران سال ۱۴۰۰ و تفویض اختیار هیات رئیسه برای آیین‌نامه مسابقات و برنامه های اجرایی سال جاری از دیگر مباحث مطرح شده در مجمع بود.

در ادامه عبدالحمیدی احمدی ضمن تشکر از تلاش هیات‌های استانی فدراسیون ناشنوایان، اظهار کرد: هیات‌های استانی در توسعه و شکوفایی ورزش های ناشنوایان نقش به‌سزایی دارند.

او ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر ورزشکاران ناشنوا در رشته‌های کشتی و فوتبال، افزود: این موفقیت‌ها نشان از ظرفیت‌های بالای ورزشکاران ناشنوا دارد که در صورت استعدادیابی و توجه بیش‌تر به این قشر می‌توانند در المپیک ناشنوایان بسیار موفق عمل کنند و سبب اهتزاز پرچم کشورمان شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از زحمات افرادی که از ابتدای فعالیت رشته‌های ورزشی ناشنوایان خدمت کرده‌اند، تشکر کنیم. البته برای قهرمانی پایدار نیاز به افزایش و تقویت بخش همگانی داریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *