حسین پور: توسعه راه های روستایی در اولویت وزارت راه دولت سیزدهم باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توسعه راه های روستایی، توسعه پایانه های مرزی و ساماندهی بازار مسکن باید با انتخاب وزیری با تجربه و برنامه محور در وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم دنبال شود.

کمال حسین پور در گفت و گو با سادس، درباره اولویت هایی که باید در وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم دنبال شود، بیان کرد: متاسفانه ما شاهد تصادفات جاده ای متعددی هستیم که به دلیل ایمن نبودن راه ها به وقوع پیوسته و جان هموطنان را می گیرد، بنابراین یکی از مهم ترین اولویت هایی که وزارت راه و شهرسازی باید دنبال کند توسعه راه های روستایی و دوبانده کردن برخی از راه های اصلی بین شهری می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما با چندین کشور دارای مرز مشترک هستیم اما متاسفانه اکثر مرزهای کشور پایانه درستی ندارند، پس از دیگر اولویت هایی که باید در این وزارتخانه در دولت سیزدهم دنبال شود، بحث توسعه پایانه های مرزی می باشد چراکه توسعه پایانه های مرزی در رونق تولید و صادرات محصولات نقش موثری دارد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه در برخی از استان ها اکثر راه های روستایی خاکی است، اما در برخی دیگر از استان ها حتی راه های روستایی دوبانده نیز شده اند، بنابراین بودجه توسعه راه های استانی باید به صورت عادلانه توزیع شود،

حسین پور تاکید کرد: وزیری که به مجلس پیشنهاد می شود باید از تخصص و تجربه کافی در حوزه عمرانی برخوردار باشد، نباید به گونه ای باشد که وزیر بعد از دو سال کار کردن تازه به دنبال راه چاره بگردد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: همچنین از دیگر اولویت هایی که باید در این وزارت خانه دنبال شود ساماندهی وضعیت حساس بازار مسکن است، وزیر پیشنهادی باید فردی با تجربه و دارای برنامه برای بهبود شرایط بازار مسکن باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *