کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط ۵ متروی تهران و حومه

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش سر فاصله حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه در ساعات اولیه بهره برداری خبر داد.

به گزارش سادس، علی عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه به همراه معاونین و مدیران از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط ۵ متروی تهران و حومه بازید کرد و از نزدیک در جریان روند کارهای انجام شده و مشکلات و کمبودهای خط پنج قرار گرفت.

علی عبداله پور ضمن خسته نباشید، از تلاش های تمامی پرسنل قدردانی کرد و ‌گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطارها در خط ۵ کاهش می یابد.

وی افزود: برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران و همچنین از ایستگاه تهران(صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت۶:۰۰ تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد:برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریعترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت ۵:۰۰ صبح بصورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکردمدیر ارشد خط ۵ گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیرات به خوبی در حال کار است و بعد از ۲۲ سال بهره برداری از مترو به یک بالندگی به لحاظ خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران رسیده ایم و سر آمد شرکت‌های بهره بردار مترو در کشور هستیم و به عنوان الگو برای خیلی از شرکت‌های شناخته شده، هستیم. 
وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مربوط به هزینه ها و کمبود نقدینگی است افزود: با تمام هزینه هایی که در سال گذشته در خط ۵  انجام شد، درآمد حاصل شده از این خط کمتر از ۳۰ درصد بوده که با تلاش تمامی همکارانم شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در خط ۵ بودیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبدالله پور در پایان این بازدید بار دیگر از تمامی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه قدردانی کرد و گفت: سعی داریم این بازدیدها را در تمامی خطوط انجام دهیم تا از نزدیک روند کار و مشکلات و ظرفیت های خطوط مترو را بررسی کنیم تا بر اساس موقعیت های موجود برای ادامه کار بهترین برنامه ریزی را انجام دهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *