برای حفظ صدرنشینی با تمام وجود می جنگیم

برای حفظ صدرنشینی با تمام وجود می جنگیم

سادس/فارس کاپیتان با تجربه فجری ها امیدوار است در دو بازی انتهایی فصل، نتایج به شکلی رقم بخورد که نماینده شیراز پس از هشت سال به لیگ برتر فوتبال کشور بازگردد.

حمید نعمتی به سادس گفت: هفته گذشته در زمین تیم صدرنشین هوادار پیروز شدیم.  در این مسابقه در حالی که دو بر صفر جلو بودیم، برق استادیوم قطع شد.  انتظار ما این بود که مسئولان فدراسیون برای دیدار مهمی چون این مسابقه، تمهیدات لازم را اندیشیده باشند اما متاسفانه شاهد سهل انگاری هایی بودیم که ممکن بود سرنوشت تیم ها را تغییر دهد. امیدوارم در دو هفته پایانی نظارت بهتری روی مسابقات وجود داشته باشد.

این هافبک میانی ۳۳ ساله، انسجام و همدلی را رمز موفقیت تیمش در مسابقات این فصل بیان و اضافه کرد: از بالاترین رکن مجموعه فجرسپاسی تا کوچکترین عضو، تمام تلاششان را کردند تا تیم بهترین نتایج را بگیرد.

او اضافه کرد: باید از مدیریت مجموعه، سردار بوعلی فرمانده سپاه استان و همچنین جناب سرهنگ فلاح تشکر کنیم که باعث شدند این انسجام شکل بگیرد. همچنین کادر فنی ما متشکل از نام های بزرگ، فوتبالی و با بار فنی بالا بود. آقایان کلانتری، معدنچی، مطوری، جعفری و همامی، همگی از چهره های شاخص فوتبالی هستند که در این موفقیت ها نقش ویژه ای داشتند. ما هم رقبای بعدی را آنالیز کرده ایم و همه به این موضوع واقفند که تا پایان کار باید تمام تلاششان را انجام دهند و بتوانیم دل مردم شیراز و هواداران خونگرم فجر را شاد کنیم.

نعمتی ادامه داد: مشکلاتی که در سال های گذشته گریبانگیر تیم فجر بود، امسال وجود نداشت. البته کم و کاستی که همیشه و در هر مجموعه ای وجود دارد اما خدا را شکر بچه ها به درک بالایی از این موضوعات رسیده بودند و تمرکزشان را روی هدف گذاشتند. ما یک مجموعه با تعداد زیادی بازیکن جوان هستیم که بعضی هایشان اول تجربه حضورشان در لیگ یک بود. این بچه ها توانستند جواب اعتماد سرمربی را بدهند و با تلاشی که کردند توانستیم این جایگاه را به دست بیاوریم و امیدوارم بتوانیم آن را حفظ کنیم.

به گزارش سادس، استان گلستان با وجود معرفی بازیکنانی بزرگ به فوتبال کشور، هرگز نتوانسته تیم قدرتمندی در سطوح بالای مسابقات کشوری داشته باشد. نعمتی، بازیکن اهل استان گلستان فجری ها در این ارتباط گفت: افسوس همیشگی من این بوده که چرا با وجود اینهمه استعداد و ستاره، تیمی در لیگ برتر یا حداقل در لیگ یک نداریم. متاسفانه آن همبستگی و همت جدی از طرف مسئولان وجود ندارد و برای همین بازیکنانی مثل مجبورند برای ادامه زندگی حرفه ای شان، به شهرهای دیگر بروند. ما همواره در رده های سنی مختلف، چندین بازیکن ملی پوش داریم اما بستر پیشرفت برای بازیکنان بزرگسال در استان گلستان وجود ندارد.،

به گزارش سادس، تیم فجرسپاسی شیراز در هفته سی و سوم(ماقبل پایانی) لیگ دسته اول فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه ۲۱ تیرماه در ورزشگاه پارس شیراز میزبان شاهین بوشهر است. فجر برای صعود به لیگ برتر، به پیروزی در دو بازی پایانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *