طاهری: آنان که در راه فوتسال منصوری سنگ اندازی می‌کنند خیانتکارند

طاهری: آنان که در راه فوتسال منصوری سنگ اندازی می‌کنند خیانتکارند

کاپیتان تیم فوتسال منصوری قرچک ابراز امیدواری کرد که موانع برای تیمداری این باشگاه در لیگ برتر فوتسال برداشته شود.

محمد طاهری، کاپیتان تیم منصوری قرچک در مورد وضعیت این تیم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال به سادس گفت: متاسفانه بعضی از مسئولان قول حمایت دادند و حمایت نکردند و سنگ اندازی هایی هم صورت گرفت. امکاناتی قرار بود بیاید که نیامد و شرایط از شروع تا پایان لیگ خیلی سخت بود. شهید منصوری برای مردم قرچک است و اینکه عده ای سنگ اندازی می کنند فقط به یکسری جوان خیانت می کنند.

وی با بیان اینکه قرچک را با فوتسال می‌شناسند وعلاقه مندان زیادی دارد گفت: کریم منصوری مالک باشگاه به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید ضمن حمایت، کمک شود. بعضی از تیم‌های متمول قید تیم‌داری را زدند و رفتند و گهگاه مدیران تیم‌های دیگر نیز اعلام نارضایتی می کنند و باید دلخوشی ایجاد کنیم تا دلگرم شوند و بیشتر سرمایه گذاری کنند.

طاهری در رابطه با برگزاری لیگ برتر فوتسال قبل از جام جهانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی بازی های تدارکاتی زیادی ندارد شروع لیگ قبل از جام جهانی خوب است تا بازیکنان بتوانند در شرایط مسابقه قرار بگیرند و برگزاری لیگ با توجه به شرایط کنونی می تواند به تیم ملی کمک بزرگی کند.

وی افزود: بعضی از تیم ها حداقل ۵ ماه زمان داشتند تا برای حضور در فصل جدید برنامه ریزی کنند و زمان کافی برای آمادگی داشتند. اگر لیگ ما حرفه ای است اینکه فقط چند تیم اعلام آمادگی کنند جالب نیست. نباید از تیم‌هایی که خوب هزینه می‌کنند و امکانات حرفه ای دارند گله مند باشیم وباید تلاش کنیم که باشگاه‌ها ضمن حرفه ای شدن بیشتر دیده شوند تا اسپانسرها به سمت فوتسال بیایند و زمینه ای فراهم شود تا باشگاه، کادر و بازیکنان بدون دغدغه وارد مسابقات شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *