آصفری: مردم به پروپاگاندای رأی ندهیم پشت کردند

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اروپایی ها پروپاگاندای رأی ندهیم راه می اندازند، با این حال مردم به آنها پشت کرده و پای صندوق های رأی حضور یافتند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس گفت: در کشور ما اهل سنت و شیعه، همه ادیان و مذاهب در کنار یکدیگر مشغول فعالیت هستند، حال اگر جایی ایرادی دارد نباید سعی کنیم موضوع را به گونه ای مطرح کنیم که مورد سوءاستفاده شبکه های بیگانه، معاند و ضدانقلاب قرار گیرد.

وی افزود: امروز مشکل جدی کشور موضوع پارتی بازی است، اگر این موضوع حل شود و جای آن را شایسته سالاری بگیرد، قطعا خیلی از مسائل کشور حل خواهد شد، مردم برای مبارزه با تبعیض و ناعدالتی انقلاب کردند لذا در دولت و مجلس باید به گونه ای اقدام کنیم که جلوی این تبعیض که باعث می شود جوانان ناامید شوند، گرفته شود.

نماینده مردم اراک بیان کرد: مردم علیرغم گلایه مندی ها در انتخابات شرکت کردند، آنها بار دیگر با اصل انقلاب و ولایت بیعت کردند، نباید این گلایه مندی های مردم در حوزه پارتی بازی و تبعیض و ناعدالتی فراموش شود، مردم به این معترض هستند که چرا برخی صاحبان ثروت و قدرت، در وهله اول دوستان، آشنایان و حامیان تبلیغاتی خود را برای تصدی پست و مسئولیت های مختلف در نظر می گیرند، اعتراض مردم به دولت روحانی در این حوزه است، چرا باید امروز بسیاری از صندوق ها و شرکت های پول آور در اختیار برخی افرادی با عنوان هیأت مدیره باشد که حقوق های چند ۱۰ میلیونی بگیرند و یک ساعت هم در پست خود حضور نمی یابند، امضای آنها نیز به صورت گردشی دریافت می شود و صرفا حقوق مفت می گیرند، اما جوان تحصیل کرده و متخصص باید دنبال شغلی باشد که در شأن تخصص و سواد او نیست اما به خاطر مشکلات معیشتی مجبور به پذیرفتن آن باشد.

آصفری در بخش دیگر گفت: امروز کشورهای اروپایی که خود حامی تروریسم بودند و ۱۷ هزار نفر از مردم ما را از رییس جمهور، نماینده و مسئولان گرفته تا مردم را به شهادت رساندند اما پروپاگاندای رأی ندهیم راه می اندازند، با این حال مردم به آنها پشت کرده و پای صندوق های رأی حضور یافتند، اگر دل شبکه های بیگانه برای مردم ایران می سوزد چرا اعتراضی نسبت به تحریم ها علیه ایران نمی کنند؟ چرا پروپاگاندای تبلیغاتی علیه آمریکایی ها و صهیونیست ها و برخی اروپایی ها که حتی ما را در حوزه دارو تحریم کرده اند، راه نمی اندازند و اعتراض نمی کنند؟ اما زمان انتخابات، دلسوز مردم می شوند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: مشکل جدی امروز کشور ما ناکارآمدی مدیران است، این میزان قطعی برق در زمان جنگ نیز نداشتیم، این همه نیروگاه، تأسیسات و تجهیزات ایجاد شده اما با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب شاهد مشکل تأمین برق و مسائلی از این دست هستیم، اینها به دلیل ناکارآمدی دولت است و اگر مدیران توانمند و متعهد به انقلاب و شهدا روی کار باشند قطعا دنبال رفع مشکلات مردم می روند، نه اینکه با برگزاری جلسات سیاسی، با شعار و گفتاردرمانی مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *