طباطبایی: درحال مکاتبه برای سهمیه چهارم کاراته هستیم

طباطبایی: درحال مکاتبه برای سهمیه چهارم کاراته هستیم

رئیس فدراسیون‌ کاراته ایران از مکاتبات برای‌ گرفتن چهارمین سهمیه المپیکی این رشته خبر داد.

به گزارش سادس، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون‌کاراته در حاشیه مراسم رونمایی از سرود کاروان المپیکی ایران، درباره مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کاراته، توضیح داد: از این بابت ناراحت هستیم اما اتفاقی بود که افتاده است، او به دلیل بیماری شخصی مجبور شده از این قرص استفاده کند و پزشک ‌تیم‌ ملی هم اطلاع نداشت. متاسفانه این ‌ماده جزو مواد ممنوعه بود.

رئیس فدراسیون کاراته درباره قطعی بودن رای علیه ملی‌پوش کاراته ایران نیز گفت: هنوز رای نهایی صادر نشده است. مدارک ‌و مستندات برای سازمان  بین‌المللی نمونه گیری فرستاده شده است، صحت غیر عمد بودن این ‌کار تایید شده و غیر عمد بودن آن هم اعلام شده است. امیدواریم مشکل پیش آمده برطرف شود. این ورزشکار بنا به معذوراتی موضوع استفاده از دارو را به تیم‌ پزشکی اعلام نکرده است، اما آنچه برای کاراته اهمیت دارد این است که سه ورزشکار در حال آماده سازی هستند تا عازم المپیک شوند.

طباطبایی از انجام‌ مکاتباتی برای اعطای سهمیه به رزیتا علیپور نیز خبر داد و گفت: این مکاتبه از طریق کمیته المپیک انجام شده تا او به عنوان نماینده قاره‌ای در المپیک شرکت داشته باشد، فعلا تمام‌ توان خود را گذاشتیم ‌تا از سه ظرفیت استفاده کنیم.

او در مورد حواشی ایجاد شده از طرف آشوری نیز گفت: از این حواشی عبور کرده‌ایم، امیدواریم تا در توکیو هیچ حاشیه‌ای نداشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *