ارائه گزارش وزیر کشور از فرآیند برگزاری انتخابات در کمیسیون امورداخلی کشور

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون و پاسخگویی در خصوص فرآیند برگزاری انتخابات خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با سادس، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر کشور و معاونان ایشان برگزار شد. موضوع این جلسه بررسی فرآیند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی کشور بود. در این جلسه به برخی از مواردی که دچار خدشه در فرآیند انتخابات شده بود و سوالاتی را در اذهان مردم و نمایندگان ایجاد کرده بود، پرداخته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه برخی از نکات از سوی وزیر کشور پاسخ داده شد و ابهامات برطرف شد اما در برخی از موضوعات ابهامات به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر از جانب کمیسیون دارد. مقرر شد کمیسیون بررسی های خود را جهت ارائه گزارش به مجلس تکمیل کند. در بعضی از موضوعات نیز مقرر شد کمیته مشترکی بین کمیسیون شوراها و وزارت کشور تشکیل شود تا برخی از مسائل دقیق تر بررسی شود و امکان اظهار نظر دقیق تر به وجود بیاید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع به ذهن می رسد شاید نیاز به اصلاح قانون در برگزاری انتخابات شوراها باشد. از سوی دیگر نمی توان از برخی کاستی ها در اجرای انتخابات و برخی از کمبودها از جانب عوامل اجرایی گذشت. ان شاءالله جمع بندی دقیق تر در گزارش نهایی کمیسیون ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *