سامه یح: وزرای کابینه سیزدهم متعهد و متخصص باشند

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در انتخاب کابینه جدید گفت: باید وزرا و اعضای کابینه جدید تعهد و تخصص داشته باشند چون تعهد بدون تخصص کارایی نخواهد داشت.

همایون سامه یح در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: در کابینه جدید لازم است افراد متخصص بدون نگاه به جناح و گرایش سیاسی آنها استفاده شود، اتفاقی که در دولتهای قبل رخ نداد و وزرا و معاونان براساس گرایش های سیاسی شان در کابینه حضور پیدا می کردند. 

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: امیدوارم آقای رئیسی این بدعت را انجام دهد که بدون نگاه جناحی افراد را براساس شایسته سالاری انتخاب کند، چون با این روش می توان انتظار داشت مقدار زیادی از مشکلات رفع شود، می توان با همکاری تمامی جناح ها با دولت انتظار حل مشکلات و ایجاد دوستی و مودت بین همه را داشت. 

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در توضیح ویژگی های وزرای یک کابینه کارآمد گفت: باید وزرا از تجربه کافی و در عین حال دانش و ضریب هوشی زیاد برخوردار باشند تا بتوانند براساس سابقه کار و علم شان سکان امور را برعهده بگیرند، در واقع در این شرایط یعنی توجه به شایسته سالاری بدون جناح بازی می توان این امید را داشت که مشکلات کم شود. 

سامه یح اظهار کرد: انتظار می رود در کابینه جدید وزرا و ارکان از  تعهد و تخصص برخوردار باشند چون فرد متعهد بدون تخصص کارایی آن چنانی نخواهد داشت.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *