رضوانی: کابینه جدید باید در برگیرنده افراد باتجربه و انقلابی باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی که دل در گروی وعده‌های شیطان بزرگ دارند نباید در هیچ سطحی از نظام جای داشته باشند.

به گزارش سادس، غلامحسین رضوانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کسانی که سهمی در دلسرد کردن عده‌ای از مردم برای حضور در پای صندوق رای داشتند، حق ندارند بعد از گذشت زمان در حالی که بدهکار هستند، ادعای طلبکاری کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کابینه دولت جدید در برگیرنده افراد باتجربه و انقلابی که دارای نشاط و جوانی هستند، باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهره درخشان فسادستیز رئیس دولت آینده اجازه نخواهد داد تا افراد قانون‌گریز و آلوده به فساد در وزارتخانه‌ها و بدنه دستگاه اجرایی جای بگیرند. مسئول وزارت خارجه دولت آتی باید مجری سیاست‌های نظام در راستای تامین منافع ملی باشد و ارتباط عملی با تمام دنیا داشته باشد.

رضوانی در پایان تاکید کرد: عناصری که دل در گروی وعده‌های شیطان بزرگ دارند نباید در هیچ سطحی از سطوح نظام استفاده شوند بلکه باید از افراد با تجربه و انقلابی برای حل مشکلات مردم استفاده کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *