رسولی نژاد: لغو کلیه تحریم‌های ظالمانه مورد اجماع همه دلسوزان نظام است

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دو کمیسیون اصل ۹۰ و امور داخلی کشور خواست هرچه سریع تر به موارد اخلال در انتخابات ریاست جمهوری رسیدگی کرده و گزارش آن را ارائه دهند.

به گزارش سادس، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ضروری است کمیسیون های اصل ۹۰ و امور داخلی کشور و شوراها به فوریت به موارد اخلال در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران از جمله کمبود تعرفه رای، عدم حضوری تعدادی از اعضای سر صندوق و نمایندگان فرماندار، تاخیر بسیار در شروع رای گیری در برخی شعب اخذ رای، اختلاف در ادامه رای گیری، قطع مکرر برق، عدم آموزش عمومی استفاده از صندوق های الکترونیکی اخذ رای، عدم آموزش لازم اعضای سر صندوق و سایر موارد رسیدگی نموده و گزارش آن را در اسرع وقت جهت اطلاع ملت ایران و رسیدگی قضایی ارائه کنند.

وی افزود: اکنون که مشارکت مردم نشان از اوج بصیرت ملی بود، به همه آنهایی که در داخل کشور تلاش کردند تا با تحریم انتخابات آب به آسیاب دشمن بریزند متذکر می شوم که بهتر است به دامان انقلاب و ملت غیرتمند ایران بازگردند، باشد که راه نجاتی برای شان حاصل شود.

رسولی نژاد گفت: دولت مدعی است که روزهای پایانی مذاکرات وین است، متذکر می شوم آنچه مورد اجماع همه نخبگان و دلسوزان نظام می باشد لغو کلیه تحریم های ظالمانه است و مجلس بر این مهم نظارت جدی دارد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خود و آخرین آمار کرونا مدعی تناقض اخبار وزارت بهداشت و درمان در مورد اعلام وضعیت فیروزکوه و تاثیر آن بر کسب و کار مردم شد و گفت: به راستی بعد از گذشت ۱۷ ماه از شروع بیماری کرونا، دولت تدبیر و امید چه اقدامی در حمایت از اقشار مختلف مردم انجام داده است؟ کسبه، اصناف، کارگران و همچنین کارکنان بخش غیردولتی آسیب های جدی و بسیاری دیده اند.

رسولی نژاد اضافه کرد: وزارت بهداشت به فکر تجهیز تنها بیمارستان فیروزکوه باشد که تعداد پزشکان متخصص آن به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *