جدال همسایه‌های میانه جدول/ یاران خطیبی به دنبال حفظ امیدها

جدال همسایه‌های میانه جدول/ یاران خطیبی به دنبال حفظ امیدها

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با انجام یک بازی دیگر پیگیری می‌شود.

به گزارش سادس، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام یک بازی دیگر پیگیری می‌شود که در آن تیم پدیده به مصاف تیم فوتبال تراکتور می‌رود.

تراکتور – پدیده؛ ساعت ۲۰:۳۰

شاگردان مهدی رحمتی لیگ برتر به نسبت سایر رقبا، زودتر آغاز کردند و پس از تعطیلی یک ماهه لیگ، با یک بازی عقب مانده مقابل استقلال کار خود را پیش بردند که در آن بازی پدیده با ۲ گل از استقلال شکست خورد. تیم پدیده تا اینجای کار با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و اگر موفق شود سه امتیاز خانگی این بازی را از آن خود  کند، می‌تواند جایگاه خود را در میانه جدول محکم‌تر کند تا منتظر بازی‌ها و نتایج آینده دیگر رقبا باشد.

در مقابل تیم فوتبال تراکتور شرایط بهتری نسبت به پدیده دارد و با یک پله بالاتر از تیم پدیده با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ جای دارد. تراکتوری‌ها که اخیرا شکست در سوپر جام مقابل پرسپولیس را تجربه کردند، در این بازی به دنبال جبران نتیجه بازی قبلی خود و بهتر کردن شرایط خود در جدول هستند.

شاگردان رسول خطیبی مثل تیم‌های گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، نیم‌نگاهی به کسب سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارند و با کسب پیروزی در این بازی می‌توانند امیدهای خود را برای کسب سهمیه نگه دارند و به دنبال کسب نتیجه در ۶ بازی پایانی خود باشند.

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا (یک‌شنبه) با انجام ۲ دیدار پیکان – نفت و فولاد – سپاهان به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *