درخواست یک نماینده مجلس برای برخورد شدید با عاملان خرید و فروش رأی

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب از هیدت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست که به شدیدترین صورت ممکن با نامزدها و عاملان خرید و فروش رأی برخورد کنند.

به گزارش سادس، سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن از تشکر از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: متأسفانه برخی افراد منحرف از خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در یک آزمون سیاسی روشن جلوی چشم میلیون‌ها ایرانی – که به ندای ولایت لبیک گفتند و به وصیت شهیدان و امام راحل عمل کردند – رفوزه شدند.

نماینده مردم تبریز مجلس یازدهم  پاسخ‌های سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری اخیر را «روشن و قاطع» عنوان کرد و گفت: از پاسخ‌های ایشان در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر کرده و اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

میرتاج الدینی در تذکری به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: از انتخابات شوراها گزارش‌های ناگواری به ما می‌رسد. در برخی از شهرها، خرید و فروش رأی فراوانی گزارش شده که بسیار نگران کننده است. این وقاحت به جایی رسیده که برخی کارت هدیه با نام خود چاپ کرده و در میان مردم توزیع می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارتی که از طرف نمایندگان مجلس، وزارت کشور و فرمانداری‌ها انتخاب شدند، نباید در چنین مواردی کمترین تعامل و مسامحه کنند. خرید و فروش رأی خیانت به آرای مردم است. باید قاطعانه و محکم با متخلفین برخورد شود تا افراد دیگری به خود اجازه چنین کاری ندهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *