همه پای صندوق رأی بیایند/اولویت کوتاه‌مدت دولت آینده رسیدگی به وضعیت محرومان باشد

رئیس کمیته امداد امام (ره) از تمام جریان‌ها و مردم خواست که برای رأی دادن پای صندوق‌ها بیایند و گفت: اولویت اول دولت سیزدهم در کوتاه مدت باید رسیدگی به وضعیت نیازمندان و محرومان باشد.

سید مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به وضعیت مشارکت مردم در انتخابات امروز، گفت: بر اساس آخرین خبرهایی که داشته‌ایم تا این لحظه در مقایسه با انتخابات قبلی مردم جلوتر هستند و این نقطه قوتی است. در عین اینکه در برخی از شعب اخذ رأی، نیم ‌ساعت اول اختلالاتی از نظر سیستم وجود داشت، اما در حال حاضر همه این موارد برطرف شده و در حال حاضر کار روی روال عادی قرار گرفته است. البته انتخابات‌های گذشته هم نشان داده است که در بعد از ظهر حضور پای صندوق‌های رای شلوغ‌تر می‌شود. امیدواریم که اتفاق مبارکی که باید با حضور گسترده مردم رخ دهد، اتفاق افتد و ان‌شاءالله این آراء قدرت رییس جمهور آینده خواهد بود.

وی افزود: چند شب پیش مقام معظم رهبری نکته‌ای را فرمودند که همانگونه که همه پای تشییع پیکر شهید دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم همه اعم از همه جریان‌های سیاسی، همه نیروها و… حضور داشتند، انتظار می‌رود که در صندوق‌های رأی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم تمام اقشار، تفکرها، همه جناح‌ها و… حضور فعال داشته باشند و عزت جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر برای ایران اسلامی به دنیا ثابت کنند.

بختیاری درباره مهمترین اولویت رییس جمهور آینده و توصیه‌اش به دولت سیزدهم، گفت: مهمترین اولویت برای دولت آینده جمع‌آوری دیدگاه‌ها و نقطه نظراتی است که طی چند هفته اخیر، مردم در رسانه‌های مختلف اعلام کردند و انتظارات‌شان را از ریاست جمهوری آینده خواستند و در عین حال وعده‌هایی که خود رییس جمهور داده است که باید این موارد را دسته‌بندی کنند. باید اولویت را به برنامه‌های گره‌گشایی از کار نیازمندان و مناطق محروم بگذارند. این نکته بسیار مهمی است. واقعا کار روی مناطق محروم، محرومان و جامعه هدف نهادهای حمایتی، از نظر مسائل اقتصادی، بسیار مهم  است و باید اولویت را به این موضوعات داده و در عین حال از کارهای اصلی هم غافل نمانند.

وی تاکید کرد:‌ بنابراین اولویت اول در کوتاه مدت باید رسیدگی به وضعیت نیازمندان و محرومان باشد.

بختیاری خطاب به مردم نیز گفت: درخواستم از همه عزیزان چه در روستاها، چه در بخش‌ها، چه در شهرستان‌ها و استان‌ها و از همه جریانات، این است که در فرصتی که برای اخذ رأی مانده است، پای صحنه بیایند. هرچه حضور ما قوی‌تر باشد، اقتدارمان در دنیا بیشتر است و حق‌مان را بیشتر می‌توانیم مطالبه کنیم. بنابراین استدعا دارم که دست همه را بگیرند، حتی کسانی که فکر می‌کنند به آنها بی‌مهری شده، ‌با صندوق‌ها قهر نکنند، پای صندوق‌های رأی بیایند، با کشور خودشان قهر نکنند، همه جناح‌ها، همه پای کار بیایند تا ان‌شاءالله یک انتخابات شکوهمند و بی‌نظیری داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *