کشتی‌گیران ناشنوا اعزامی به ترکیه هم‌چنان در انتظار تزریق واکسن

کشتی‌گیران ناشنوا اعزامی به ترکیه هم‌چنان در انتظار تزریق واکسن

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه یکی از دغدغه‌های اصلی تیم برای شرکت در این مسابقات را تزریق نشدن واکسن کرونا عنوان کرد و گفت: امیدوارم هر چه سریعتر این کار صورت بگیرد تا مشکلی برای اعزام نداشته باشیم.

رضا لایق در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: مسابقات جهانی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در حالی ۱۶ تیر در استانبول ترکیه برگزار می‌شود که هنوز شرایط تزریق واکسن کرونا برای ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به این مسابقات فراهم نشده و این استرس و دغدغه وجود دارد که در صورت بروز مشکل برای یک کشتی گیر مسابقات را از دست بدهیم.

او گفت: ما کماکان منتظر تزریق واکسن کرونا هستیم تا برای شرکت در مسابقات جهانی مشکلی از سوی کشور میزبان نداشته باشیم.

لایق هم‌چنین درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای شرکت در جهانی ترکیه افزود: با تلاش کادر فنی کشتی گیران اعزامی از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی زمان برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی کشتی‌گیران اعزامی را روز سه‌شنبه یکم تیر عنوان کرد و گفت: آخرین اردوی آماده‌سازی کشتی‌گیران آزاد اعزامی به جهانی ترکیه با حضور ۱۶ کشتی‌گیر (۱۰ نفر بزرگسالان و ۶ نفر جوانان) به همراه ۸ نفر کادر فنی از روز سه‌شنبه یکم تیر در سالن کشتی استادیوم آزادی آغاز می‌شود و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت. سپس تیم ملی ۱۵ تیر برای شرکت در مسابقات جهانی راهی استانبول خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در حالی به این مسابقات اعزام می‌شوند که ۲ سال است در هیچ تورنمنتی حضور پیدا نکردند و شناخت کافی نسبت به حریفان جهانی نداریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *