نماینده بهبهان: هر صندوق رای، یک سنگر دفاع از نظام جمهوری اسلامی است

سادس/خوزستان نماینده بهبهان و آغاجاری گفت: در مکتب شهید سلیمانی هر رای‌دهنده، یک مدافع حرم، هر رای یک گلوله به قلب دشمن و هر صندوق رای یک سنگر دفاع از اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

محمدطلا مظلومی اظهار کرد: امروز، روز تعیین سرنوشت است. حضور در انتخابات تنها یک کار سیاسی نیست؛ به فرمایش مقام معظم رهبری، انتخابات یک کار متقن فکری است.

به گزارش سادس، وی گفت: حضور در انتخابات یعنی مردم در صحنه هستند و انتخابات به اراده مردم صورت می‌گیرد لذا از همه کسانی که دل در گروی تعالی، رشد و پیشرفت ایران اسلامی دارند و به این وطن و به این ملت عشق می‌ورزند و علاقه دارند، تقاضا دارم با هر گرایش، گویش و دیدگاه سیاسی برای سربلندی ایران اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برگ زرین درخشان دیگری بر کارنامه سراسر درخشان این ملت بیافزایند.

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان حضرت آقا، در استقرار و امتداد راه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی قدم برمی‌دارند که به فرمایش بزرگان در مکتب شهید سلیمانی هر رای‌دهنده، یک مدافع حرم، هر رای یک گلوله به قلب دشمن و هر صندوق رای یک سنگر دفاع از اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

مظلومی تصریح کرد: امیدواریم که امروز، ملت ایران درخشان‌تر و سربلندتر از همیشه در این صحنه با شکوه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *