مردم به خاطر رفع مشکلات باید پای صندوق رای حاضر شوند

سادس/بوشهر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از همه مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: مردم به افرادی که با پول کثیف می خواهند وارد شورا شوند رای ندهند.

ابراهیم رضایی در پخش زنده گزارش دوازدهمین ماه حضور خود در مجلس اظهار کرد: دو انتخابات بسیار مهم را در پیش داریم و انتظار داریم مردم حضوری گسترده و پرشور در این انتخابات داشته باشند.

وی روز ۲۸ خرداد را یک جشن ملی و سیاسی دانست و بیان کرد: مسئله اصلی در روز انتخابات موضوع حضور مردم است. چالش اصلی در این انتخابات حضور و یا عدم حضور مردم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از مردم به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی شاکی هستند و قصد حضور در انتخابات را ندارند افزود: مردم به خاطر رفع مشکلات باید پای صندوق حاضر شوند. عدم حضور راه حل مشکلات نیست بلکه مشکلی را اضافه می‌کند.

وی افزود: از همه مردم خواهش و تقاضا دارم که با حضور در انتخابات و انتخاب فردی پاکدست، کارآمد و انقلابی آینده‌ای بهتر را برای کشور رقم بزنند. حضور گسترده مردم در انتخابات امنیت ملی، اقتدار کشور و عزت مردم را افزایش داده و دندان طمع دشمنان را قطع می‌کند.

رضایی با بیان اینکه مردم باید به دور از احساسات افرادی شایسته را انتخاب کنند، ادامه داد: سرنوشت چهار سال آینده کشور در این انتخابات رقم می‌خورد و باید بهترین افراد را پیدا کنیم.

وی با اشاره به انتخابات شوراها تاکید کرد: کسانی که با روش‌های فراقانونی دنبال گرفتن رأی از مردم هستند، اهلیت لازم را برای حضور در شوراها ندارند و مردم نباید به این افراد اعتماد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد سوالی در مورد خرید و فروش رأی گفت: انشاالله که در انتخابات شوراهای امسال شاهد چنین پدیده زشتی نباشیم اما در صورتی که مواردی وجود داشته باشد، از همه دست اندرکاران انتخابات می‌خواهیم که این موضوعات با جدیت پیگیری شود و برخورد لازم و قاطع با متخلفان صورت گیرد. باید به صورت جدی و قاطع با کسانی که پول‌های کثیفی را وارد انتخابات می‌کنند، برخورد شود.

رضایی با بیان اینکه در هیچیک از شهرهای استان حمایتی از نامزدها و لیست‌ها نداشته‌ایم خاطرنشان کرد: خود را کوچک‌تر از آن می دانم که برای کسی تعیین تکلیف کنم و فقط مصداق‌ها را بیان می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم به افراد پاکدست، انقلابی، جهادی، کارآمد و پرتلاش رأی دهند.

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *