سبزی: مشارکت حداکثری پشتوانه اقتدار رئیس جمهور آینده در مجامع بین المللی است

سادس/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رای بالای مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه پشتوانه اقتدار رئیس جمهور آینده در مجامع بین المللی خواهد بود.

حجت‌الاسلام سبزی صبح امروز ۲۸ خردادماه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: انتخابات امسال حساسیت دو چندان دارد چرا که در انتخابات گذشته صرفا به ملت توصیه می شد که در این حماسه سیاسی شرکت کرده و فرد یا افراد اصلح را برگزینید ولی در این دوره از انتخابات با توجه به تبلیغات منفی گسترده رسانه‌های بیگانه و نیز مشکلات معیشتی مردم که در اثر ناکارآمدی برخی مسئولان صورت گرفته موجب شده است که شعار نه به انتخابات مطرح و مردم را از حضور در صحنه منع کنند.

وی بیان کرد: در این انتخابات علاوه بر حضور و انتخاب اصلح وظیفه دیگری نیز بر دوش آحاد ملت ایران است و آن دعوت از سایر مردم برای حضوری حداکثری است چراکه حساسیت این دوره از انتخابات بسیار بالاست و باید به مردم گفت که با رای ندادن مشکلات برطرف نخواهد نشد بلکه با حضور پرشور و انتخاب درست است که می‌توان بستر حل مشکلات را فراهم کرد.

این نماینده مردم در خانه ملت گفت: اقتدار و مشروعیت سیاسی رئیس جمهور با رای بالای مردم محقق خواهد شد و اگر میزان رای پایین باشد جمهوریت نظام زیر سوال می‌رود بر این اساس باید در راستای تقویت جمهوریت نظام همه به میدان بیایند و با رای خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بکوبند.

وی در خصوص انتخاب اصلح نیز گفت: باید به فردی رای داد که تمامی ویژگی ها و مشخصات یک رئیس جمهور در تراز نظام اسلامی را دارا باشد. رئیس جمهور آینده باید مردمی، جهادی، ولایتمدار، ضدفساد، متعهد و … باشد که خوشبختانه بستر حضور چنین فردی در راس قوه مجریه وجود دارد و امیدواریم رئیس جمهوری مقتدر و با رای بالا انتخاب شود تا در تعامل با دنیا مقتدرانه برخورد کند و در داخل کشور هم دهان یاوه‌گویان بسته شود که بخواهند بگویند رئیس جمهور اقلیت مردم است.

حجت‌الاسلام سبزی از رئیس جمهور آینده خواست تا در حوزه محرومیت زدایی برنامه عملیاتی ارائه دهد و پاسخ اعتماد محرومین جامعه را پس از انتخاب بدهد. هیچ وقت از مردم جدا نشود و به صورت میدانی مشکلات را احصاء کند و در تعامل با مجلس و قوه قضائیه به فکر محرومیت زدایی از جامعه باشد.

وی ایجاد توسعه متوازن با نگاه عادلانه را از انتظارات مردم از رئیس جمهور آینده دانست و افزود: بسیاری ظرفیت‌های ویژه در نقاط محروم  و روستایی وجود دارد که امید است رئیس جمهور با توزیع عادلانه منابع از این ظرفیت‌ها بهره برداری کند.

نماینده ساوه و زرندیه همچنین از مردم خواست تا شوراهایی در طراز جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنند تا در سایه انتخاب صحیح و عقلانی، شوراهایی مردمی، دلسوز، کارآمد و برخوردار از کارنامه درخشان در راس کار قرار گیرند و به مردم خدمت‌رسانی صادقانه کنند.

وی در پایان گفت: از آحاد مختلف مردم که دلشان برای این مرزو بوم می‌تپد می‌خواهم که برای اقتدار نظام  پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مردم را مشارکت پرشور دعوت کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *