تهامی: حضور جامعه ورزش باعث رونق انتخابات می‌شود

تهامی: حضور جامعه ورزش باعث رونق انتخابات می‌شود

سادس/خوزستان ملی‌پوش سابق فوتبال ایران معتقد است که حضور جامعه ورزش در انتخابات باعث رونق انتخابات می‌شود.

ابراهیم تهامی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: اگر جامعه ورزش وارد کارزار انتخابات شود، صد درصد انتخابات رونق می‌گیرد زیرا همیشه ورزشی‌ها الگوی خوبی برای جامعه به ویژه جوانان بوده‌اند. به نظرم باید همه مردم با هر سلیقه و رویکردی در انتخابات شرکت کنند و به طور حتم، تک‌تک رای‌های مردم در سرنوشت کشورمان تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: من حتما در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت می‌کنم و مطمئن هستم که رای من و امثال من در سرنوشت کشورم تاثیر فراوان دارد اما اگر حضور پیدا نکنیم، این موضوع نگران‌کننده است و نباید بعد گله‌مند باشیم.

فوتبالیست سابق تیم‌ملی عنوان کرد: ‌ورزشی‌ها نیز هر زمان حرف از دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب‌شان در میان بوده است، هم‌پای سایر مردم ایران در صحنه بوده‌اند و مطمئنا امروز هم همه می‌آیند.

وی با درخواست از دولت آینده برای توجه به ورزش، گفت: صد درصد باید ورزش از اولویت‌های دولت آینده باشد و باید با در نظر گرفتن بودجه مناسب، به کمک ورزش بیایند. توجه به ورزش از الزامات است زیرا هر زمان به ورزش توجه شده است، جوانان زیادی جذب رشته‌های مختلف شده و از طرفی نیز آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کرده است. ضمن این‌که باید به این نکته نیز توجه داشت که کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر به کاهش خیلی از هزینه‌ها برای دولت خواهد شد، پس چه بهتر که نگاه ویژه‌ای به ورزش شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *