حسین زهی: ملت ایران با حضور به موقع در صحنه مشتی بر دهان یاوه‌گویان می‌کوبند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم باید فارغ از نگاه به عملکرد برخی از اشخاص در پای صندوق های رای حاضر شده و با سنجیدن برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها به فردی توانمند رای دهند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با سادس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای حضور مردم در پای صندوق های رای علی رغم وجود برخی از مشکلات، بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری برای ما و ملت بزرگ ایران اتمام حجت بود. از مردم خواهش می کنیم که به عملکرد برخی از اشخاص نگاه نکنند. مشکلات معیشتی، بیکاری، وضعیت مسکن و سایر مشکلات همگی با دنبال کردن برنامه هایی کارشناسی قابل حل است.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم باید با آگاهی در صحنه حاضر شوند و با مشارکت خود به دنبال حل مشکلات باشند. پشتوانه هر دولتی حمایت و مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی می باشد. مردم باید پای صندوق رای حاضر شوند و متناسب با سلیقه خود به فرد مورد نظر رای دهند.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: امروز دشمنان در آن سوی مرزها به دنبال قهر کردن مردم با صندوق رای هستند. ملت ایران با حضور به موقع در صحنه مشتی بردهان یاوه گویان خواهند کوبید.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: راه حل مشکلات و تغییر شرایط مشارکت در انتخابات است. مردم باید فارغ از نگاه به عملکرد برخی از اشخاص در پای صندوق های رای حاضر شده و با سنجیدن برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها به فردی توانمند رای دهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *