چمران: روز جمعه روز قیام و به‌پاخاستن است

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در این روزها لیست‌های متعددی با استفاده از عکس چند نفر از اعضای لیست شورای ائتلاف و تغییر در این لیست منتشر می‌شود از شهروندان خواست که به ۲۱ نفر لیست شورای ائتلاف رای دهند و تاکید کرد روز جمعه روز قیام و به پا خاستن است.

به گزارش سادس، مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران و کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گردهمایی انتخاباتی ستاد حامیان شهر که با هدف حمایت از لیست شورای ائتلاف برگزار شده بود، گفت: امیدوارم ایام مبارکی که در آن قرار داریم که با پیروزی‌های ورزشی همراه شده با پیروزی‌های سیاسی نیز همراه شود. ملت ما در روز جمعه حماسه بزرگ دیگری خلق می‌کند و نشان می‌دهد ملت ما زنده است؛ ملتی که در حوادث مختلف و بزنگاه‌ها توانسته به خوبی در مقابل پیش‌بینی‌های منفی همه جوانب منفی را به حرکت مثبت تبدیل کند.

وی افزود: همه به آقای رئیسی، فرد متدین، کاردان و انقلابی به عنوان رئیس جمهور و به سردار محمد کوثری به عنوان نماینده میان‌دوره‌ای مجلس رای خواهیم داد و همه به لیستی که برای شورای شهر تهران ارائه داده شده رای قاطع خواهیم داد.

وی ادامه داد: امیدواریم شهروندان که به ریاست جمهوری و سه نفر نماینده مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رای می‌دهند خسته نشوند و به ۲۱ نفر کاندیداهای شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران نیز رای بدهند. یک روز را برای انتخاب شایسته خود می‌گذاریم تا به لطف خدا افرادی زیبنده نظام اسلامی انتخاب شوند تا از مشکلاتی که امروز گرفتار آن هستیم خلاص شویم.

وی تاکید کرد: روز جمعه روز قیام و به پا خاستن است. آماده‌شدن برای نبردی دیگر علیه آمریکا و دشمن خواهد بود که چشم به این انتخابات دوخته است. ان‌شاءالله به لطف الهی پیروزی بزرگ رقم زده شود و کسانی اداره امور کشور را به دست بگیرند که صالح و اصلح باشند و خدمتگزاران شما در شورا خدمت صادقانه و خالصانه را ارائه دهند.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ارائه لیست‌های متعدد اشاره کرد و افزود: متاسفانه الی ماشاءالله لیست بیرون آمده و این روزها لیست‌دادن به هنر تبدیل شده و از هر گوشه‌ای لیستی بیرون آمده است. عکس بنده و چند نفر دیگر از دوستان شورای ائتلاف را قرار می‌دهند و سایر دوستان را تغییر می‌دهند. لذا در این جلسه لیست دست‌نوشته را امضا کردیم و به همه شما دادیم که ۲۱ نفر انتخاب شوند.

به گزارش سادس، در بخش دیگری از این جلسه مهدی پیرهادی دیگر کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در لیست شورای ائتلاف گفت: اگر می‌خواهیم تفاوتی ایجاد شود و افرادی دیگر در جامعه حاکم شوند باید تلاش کنیم، نه فقط خودمان بلکه هر نفر ما باید صدها نفر دیگر را تشویق کند تا انتخاباتی با شکوه رقم بخورد. بی‌تردید اولویت اول ما حضور پای صندوق‌های رای است. بنده ۱۸ سال در مسئولیت‌های مختلف در مجموعه شهرداری تهران مشغول فعالیت بودم، باید در این مراسم از آقای چمران که جزء برنامه‌ریزان این شهر و پایه‌گذاران بسیاری از مباحث علمی در شهر بودند یاد کنم. آقای چمران در حوزه معماری جزء صاحبنظران حوزه هستند و سال‌ها دانشجویان بسیاری در این حوزه تربیت کردند.

وی افزود: حضور فردی همچون آقای چمران در شورا غنیمت است و امیدواریم تجربه ایشان به ما جوانان منتقل شود تا کارهای موثر که مورد رضایت مردم است انجام شود.

وی تاکید کرد: با شهروندان تهرانی عهد می‌بندیم که نسبت به دغدغه شهروندان دقت نظر داشته باشیم. عهد می‌بندیم که نسبت به دغدغه بانوان و جوانان و موضوعاتشان توجه داشته باشیم و به توانمندسازی آنها دقت نظر داشته باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که موجب رضایت شهروندان و استقرار آرامش و ثبات در شهر شویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *