رشیدی کوچی: رأی ندادن راه حل مشکلات نیست

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم مشارکت در انتخابات و خالی کردن صحنه به نوعی رای دادن به استمرار مشکلات و وضعیت موجود می باشد.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با سادس، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر آینده کشور بیان کرد: قطعا مردم این روزها از عملکرد نامناسب برخی از مسئولان دلخور و ناراحت هستند، برخی از مردم نیز تصمیم گرفتند که این دلخوری را با نیامدن به پای صندوق های رای نشان دهند، اما خواهش بنده از مردم این است که به این نکته توجه کنند که اگر آن ها از شرایط موجود ناراحت و دلخور هستند، رای ندادن راه حل مشکلات نیست. نیامدن به پای صندوق های رای منجر به ادامه وضعیت موجود می شود.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رای ندادن مردم و خالی کردن صحنه به نوعی رای دادن به استمرار مشکلات و وضعیت موجود می باشد. از مردم خواهش می کنم علی رغم تمام مشکلات موجود که سبب ناراحتی مردم شده و تمام و کمال حق با آنان می باشد، در پای صندوق رای حاضر شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم با حضور انقلابی در انتخابات اجازه دهند همان طوری که جریان انقلابی در طول یکساله گذشته در مجلس تحول آفرید و بسیاری از طرح ها و لوایح مورد انتظار مردم را به سرانجام رساند، دولت منتخب بعدی نیز با پشتوانه رای مردم در زندگی روزمره آنان تحول ایجاد کند. قطعا با انتخاب فردی اصلح از سوی مردم وضعیت بهتر خواهد شد و مشکلات گام به گام کنار خواهد رفت.

رشیدی کوچی در پایان افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک عقبه قوی برای رئیس جمهور منتخب به منظور پیشبرد اهداف کشور خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *