میرلوحی: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد

یک عضو شورای شهر تهران از زنان درخواست کرد که به طور جدی وارد کارزار انتخاباتی شده و به لیست جمهور رای دهند.

به گزارش سادس، محمود میرلوحی در همایش انتخاباتی تعدادی از نامزدهای لیست جمهور که در محله جیحون برگزار شد، گفت: اعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم در شرایط سخت کرونایی، تحریم‌های ترامپ، تورم و محدودیت‌های مختلف تلاش کردند که این شهر به درستی و با فعالیت صحیح، مسئولانه، پاکدستانه و رعایت نیازهای امروز و فردای شهر خوب اداره شود. در همین راستا هم که مردم دیدند در این دوره پروژه‌ای تعطیل نشد، مترو ایستگاه‌ها با سرعت ساخته شدند و حتی بعد از سال‌ها اتوبوس‌های جدید وارد خطوط شد.

وی ادامه داد: زمانی که امکان خرید واگن از چین و سوئیس میسر نشد، تلاش کردیم تا قطار ملی را بسازیم و به این هدف هم رسیدیم و امروز قطار ملی داریم. تلاش کردیم فاصله شمال و جنوب شهر تهران کاهش پیدا کند و طرح‌های محلی و بودجه کافی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد. پروژه های شهید رستگار، شهید بروجردی و اکثر پروژه‌های متوقف شده را به اتمام رساندیم.

میرلوحی پاکدستی و رعایت نظم و انضباط مالی را از ویژگی‌های شورای شهر پنجم برشمرد و گفت: تعیین اولویت‌های شورای شهر پنجم از سوی مردم انجام شد. در قانون پیش بینی شده که اعضای شورای شهر ماهی دو جلسه داشته باشند اما اعضای شورای شهر تهران تمام وقت برای شهر تهران و مردم فعالیت کردند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه الهام فخاری تلاش‌های زیادی برای گرمخانه‌ها کرده است، گفت: در نتیجه این تلاش‌هاست که دیگر جان کسی در سرمای زمستان به خطر نیفتاد. در واشنگتن مشکل کرونا از یک آسایشگاه شروع شد اما در تهران در گرمخانه‌های ما هیچ مشکلی رخ نداد و دچار طغیان نشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه خطاب به مردم شهر تهران گفت: اگر می‌خواهید باغ‌ها قلع و قمع نشود، اگر می‌خواهید دارایی مردم دوباره به شهر بازگردد و برای مردم بماند، اگر می‌خواهید املاک نجومی شکل نگیرد و شهر فروشی نشود و … حتما به لیست جمهور رای دهید.

وی از زنان هم خواست که به طور جدی وارد کارزار انتخاباتی شوند و گفت: لیست جمهور تنها لیستی است که این تعداد جوان و زن که همگی پاکدست هستند در آن حضور دارند. ان‌شاءالله مردم به این افراد که قصدشان خدمت صادقانه است، رای دهند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *