یوسفی: مشارکت مردم در انتخابات امنیت ملی را تقویت می‌کند

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری را موجب تقویت امنیت ملی کشور دانست و بر ضرورت تلاش نخبگان و افراد تاثیرگذار برای افزایش مشارکت مردم در این انتخابات تاکید کرد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: مردم ما همیشه در سرنوشت خود نقش بسزایی ایفا کردند، خصوصا در مقاطع حساس و موضوعات کلیدی مثل انتخابات علی‌الخصوص انتخابات ریاست جمهوری، زیرا می‌دانند که حضور و مشارکت‌شان در انتخابات امنیت ملی کشور را تضمین می‌کند.

وی اضافه کرد: همانطور که تا الان ایران به اندازه تاریخ بشریت حرف برای گفتن داشته و به خصوص در ۴۲ سال بعد از انقلاب که با حضور مردم انقلاب پایدارتر شده علی‌رغم دشمنی‌ها، این مشارکت همواره وجود داشته است. البته به دلیل سوء مدیریت و عملکرد بد دولت مردم گله‌مند هستند و در موضوعات مربوط به معیشت و اشتغال مشکل جدی دارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که ملت ایران را تحریم کردند و جلوی ورود دارو و کالاهای اساسی به کشور را گرفتند حالا داعیه‌دار تحریم انتخابات شده و به مردم توصیه می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنند و خود را دلسوز مردم نشان می‌دهند. اما مردم همیشه ثابت کرده‌اند که همیشه و در لحظات حساس در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند نخبگان و افراد تاثیرگذار هم باید کمک کنند که با ایجاد یک فضای گفتمانی و توجه به دغدغه مردم مشارکت افزایش پیدا کند، در واقع ناامیدی مردم به خاطر عملکرد افرادی است که مسبب وضع فعلی هستند خصوصا جریان لیبرال داخلی که می‌خواهند مردم را ناامید کنند و اینگونه القاء کنند که تفاوتی میان کاندیداهای موجود و رای دادن و رای ندادن نیست.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وضع موجود نتیجه انتخاب غلط است، اگر افراد توانمند و با برنامه وارد شوند مشکلات قابل حل است رسانه‌ها و صاحبان قلم هم کمک کنند که مردم امیدوار شوند و حضور گسترده در انتخابات داشته باشند.

یوسفی با بیان این‌که مشارکت مردم موجب تقویت امنیت ملی خواهد شد، تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است رای مردم است هرکس با هر سلیقه‌ای با رای دادن در انتخابات به امنیت ملی کشور کمک می‌کند، آن هم در شرایطی که کشورهایی چشم طمع به کشور ما دوخته‌اند. مثال بارز این وضعیت انتخابات سوریه بود که مردم این کشور علی‌رغم انتقادات به حقی که داشتند وقتی با طمع غربی‌ها و کشورهای مرتجع مواجه شدند با رای ۹۵ درصدی انتخابات این کشور را رقم زدند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *