فیروزی پوربادی: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز حل مشکلات است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداها باید به دور از تبلیغات واهی واقعیت های کشور را در نظر گرفته و با ارائه راهکارهای حل مشکلات برای مردم دلگرمی ایجاد کنند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با سادس درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، بیان کرد: برای دفاع از ثبات و مشروعیت نظام مشارکت مردم در انتخابات و حضور هر یک از افراد در پای صندوق های رای یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه اظهار کرد: همه بخش ها وظیفه دارند در راستای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام بردارند. کاندیداها نیز وظیفه دارند که به درستی تبلیغات خود را پیش برده و برنامه هایی کارشناسی شده و امید بخش برای رفع دغدغه های مردم ارائه کنند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کاندیداها باید به دور از تبلیغات واهی واقعیت های کشور را در نظر گرفته و راهکارهای حل مشکلات را ارائه کنند تا برای مردم نیز دلگرمی ایجاد شود.

وی گفت: مردم ما با نظام و انقلاب قهر نیستند بلکه از مشکلات گلایه مند هستند. کاندیداها در این ایام باید به دنبال ارائه برنامه برای دغدغه های مردم باشند.

فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: محصول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسعه کشور، پیمودن مسیر سازندگی و گره گشایی از مشکلات زندگی مردم است. مردم باید بدانند که حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رای می تواند زمینه ساز حل مشکلات در چهار سال پیش رو باشد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *