حسین زهی: با مشارکت بالا در انتخابات حکومت مردم بر مردم رخ می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فارغ از نگاه سیاسی و نگاه به عملکرد برخی از اشخاص، مردم با عشق و علاقه ای که به کشور و نظام خود دارند پای صندوق های رای حاضر شوند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با سادس، درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، بیان کرد: تاثیر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به زندگی و سرنوشت خود مردم باز می گردد. از مردم انتظار می رود که به عملکرد شخص یا اشخاص و دولت ها نگاه نکنند و برای نظام و کشورشان پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کسی که کشورش را دوست دارد باید پای صندوق رای حاضر شود. با مشارکت بالای مردم در انتخابات، رئیس جمهور منتخب می تواند تصمیمات بهتری گرفته و گام های بلندتری برای پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنان بردارد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فارغ از نگاه سیاسی و یا نگاه به عملکرد اشخاص مردم باید با عشق و علاقه ای که به کشور و نظام خود دارند پای صندوق های رای حاضر شده و با حضور حداکثری دشمن را مایوس سازند.

حسین زهی در پایان با بیان اینکه امروز مردم در حوزه معیشت و اقتصاد دغدغه های جدی دارند که کاندیداها باید برای حل آنان برنامه های کارشناسی به مردم ارائه کنند، تاکید کرد: فردی که با پشتوانه بالای رای مردم انتخاب شود می تواند گام های بلندتری برای اجرا کردن برنامه های خود و حل مشکلات مردم بردارد و قطعا تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به زندگی خودشان بازخواهد گشت. به عبارت دیگر با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شاهد حضور فردی مردمی بر راس کار خواهیم بود و حکومت مردم بر مردم رخ خواهد داد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *