شکست کلیپرز و میلواکی در شب کم فروغ ستاره‌ها

شکست کلیپرز و میلواکی در شب کم فروغ ستاره‌ها

تیم‌های لس‌آنجلس کلیپرز و میلواکی باکس برای دومین بار در نیمه‌نهایی‌کنفزانس‌های غرب و شرق لیگ بسکتبال NBA شکست خوردند.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌ نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ بسکتبال NBA، بامداد امروز (جمعه) ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ تیم میلواکی باکس موفق شد با نتیجه ۸۶ – ۸۳ بروکلین نتس را برای دومین بار شکست داده و ۲ بر یک سری را پیش بیافتد.

چهار کوارتر بازی سوم نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۳۰ – ۱۱ میلواکی

کوارتر دوم: ۱۵ – ۳۱ نتس

کوارتر سوم: ۲۲ – ۲۳ نتس

کوارتر چهارم: ۱۹ – ۱۸ میلواکی

در انتهای این دیدار، «کریس میدلتون» گارد تیم میلواکی با کسب ۳۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و یک پاس گل ستاره زمین شد. «یانیس آنته‌توکومپو» نیز برای میلواکی ۳۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس گل را به دست آورد.

در سوی دیگر نیز «کوین دورنت» با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۵ پاس گل ستاره تیم بروکلین نتس بود. «ایروینگ» نیز با کسب ۲۲ امتیاز دومین بازیکن امتیاز آور نتس در این‌ مسابقه بود.

اما در دیگر مسابقه که صبح امروز برگزار شد، تیم‌های یوتا جز و لس‌آنجلس کلیپرز برای دومین بار در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، جز موفق شد با حساب ۱۱۷ – ۱۱۱ به برتری رسیده و سری بازی‌ها را دو بر صفر پیش بیافتد.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد: 

کوارتر اول: ۳۰ – ۲۹ یوتا

کوارتر دوم: ۳۶ – ۲۴ یوتا

کوارتر سوم: ۲۷ – ۳۳ کلیپرز

کوارتر چهارم: ۲۴ – ۲۵ کلیپرز

در انتهای این دیدار حساس، «داناوان میچل» گارد تیم یوتا جز با کسب ۳۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل ستاره زمین شد. «روی گوبرتر» سنتر تیم جز نیز در این مسابقه عملکرد فوق‌العاده‌ای در ریباندها داشت و با کسب ۱۳ امتیاز و ۲۰ ریباند دبل‌دبل کرد. دیگر بازیکن امتیاز آور یوتا نیز «جردن کلارکسون» با ۲۴ امتیاز بود.

در سمت دیگر زمین نیز «ریگی جکسون» با کسب ۲۹ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس گل ستاره تیم کلیپرز بود. همچنین «پائول جورج» نیز با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس گل دبل‌دبل کرد و دیگر ستاره کلیپرز در این مسابقه بود. «کوآی لنارد» نیز موفق به کسب ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس گل شد.

نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA نیز به صورت چهار برد از هفت مسابقه برگزار می‌شود. هر تیمی که چهار بار حریف خود را شکست دهد، جواز حضور در فینال کنفرانس مربوط به خود را کسب می‌کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *